پیرموذن نماینده اردبیل در واکنش به اظهارات نماینده آستارا مدعی شد:

مرحبا و صفر نعیمی رز مجوز ساخت ویلا در حیران را تسهیل کرده‌اند/ بیشترین تخریب‌ها از طرف مسئولان استان گیلان انجام شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پیرموذن تصریح کرد: اینکه این نماینده تمام گناهان و تقصیر‌های مسئولان استان گیلان و آستارا را به گردن استان همجوار اردبیل انداخته، نوعی فرافکنی است که قطعاً ما این اظهارات را از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم تا بسیاری از حقایق روشن شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کمال‌الدین پیرموذن در واکنش به اظهارات نماینده مردم آستارا در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما اظهار کرد: معاون اول رئیس جمهور بازرس ویژه‌ای را برای بررسی زمین‌خواری‌ها و ویلا‌سازی‌های انجام شده در گردنه حیران اعزام کرده است.وی افزود: مرحبا نماینده سابق آستارا و صفر نعیمی نماینده فعلی این شهر در مجلس از جمله مسئولانی هستند که مجوز ساخت ویلا در حیران را تسهیل کرده‌اند.

mozen0330000828_PhotoAعضو فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: این موضوع از طریق معاون رئیس جمهور در حال بررسی است و نتایج آن اعلام خواهد شد.

پیرموذن تاکید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در پیگیری جدی موضوع تخریب گسترده طبیعت گردنه حیران و ویلا‌سازی‌های غیر‌مجاز را یادآور شد و بیان کرد: باید مسببان اصلی این تخریب‌ها و وضعیت ناگوار مشخص شده و به مراجع قضایی معرفی شوند.

وی ادامه داد: بنده از طریق این فراکسیون نیز فعالیت‌هایی را برای برخورد با متخلفان و همچنین حفظ و صیانت از گردنه حیران انجام داده و با تحقیق و تفحص از نمایندگان و مسئولان آستارا و منطقه در حال پیگیری این موضوع هستیم.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل یادآور شد: تمام اتهامات وارد شده از طرف نماینده مردم آستارا کذب محض است و اصلاً چنین موضوعی صحت ندارد، چرا که بیشترین تخریب‌ها از طرف مسئولان استان گیلان انجام شده است.

پیرموذن تصریح کرد: اینکه این نماینده تمام گناهان و تقصیر‌های مسئولان استان گیلان و آستارا را به گردن استان همجوار اردبیل انداخته، نوعی فرافکنی است که قطعاً ما این اظهارات را از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم تا بسیاری از حقایق روشن شود.

/فارس

Share