با مدل 5+5+5

لیست مشترک فراکسیون‌های مجلس برای انتخاب اعضای کمیسیون «برجام» انتخاب شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس از انتخاب لیست مشترک ۲ فراکسیون اصولگرای خانه ملت برای انتخاب اعضای کمیسیون ویژه برجام خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صفر نعیمی‌رز نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه امروز (چهارشنبه) مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: در جلسه امروز نامزدهای فراکسیون برای کمیسیون ویژه بررسی برجام انتخاب شدند و بر این اساس حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین ابوترابی‌فرد، جواد جهانگیرزاده، سیدحسین نقوی‌حسینی، غلامرضا تاجگردون و عباسعلی منصوری آرانی از سوی اعضا به این منظور انتخاب شدند.

۱۳۹۴۰۳۱۷۰۰۰۷۵۹_PhotoAوی با بیان اینکه ۲ فراکسیون اصولگرای مجلس لیست واحدی را برای کمیسیون ویژه بررسی برجام ارایه می‌کنند، افزود: بر این اساس هر یک از فراکسیون‌ها ۵ نفر را معرفی و ۵ نفر باقیمانده نیز به صورت توافقی انتخاب شده‌اند.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس اظهار داشت: نامزدهای مشترک ۲ فراکسیون اصولگرای مجلس برای لیست مورد نظر هم عبارتند از علاءالدین بروجردی، منصور حقیقت‌پور، محمدمهدی زاهدی، محمداسماعیل کوثری و مسعود پزشکیان.

نعیمی‌رز در پایان گفت: پنچ نامزد فراکسیون اصولگرایان مجلس نیز برای نامزدی کمیسیون ویژه برجام انتخاب شدند که این افراد عبارتند از مهرداد بذرپاش، علیرضا زاکانی، حسین نجابت، ابراهیم کارخانه‌ای و حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان.

/فارس

Share