نماینده رشت در واکنش به استیضاح وزیر اقتصاد

در شرایط پسا تحریم کارهای مهم و واجب تری در کشور داریم/دولت نیاز به کمک دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده تاکید کرد: از این رو به نظر من در سال همدلی و همزبانی باید تلاش باید شود که بسیاری از این مسائل به هر طریقی، حل شود چون ما درحال حاضر و در شرایط پسا توافق و پسا تحریم کارهای مهم و واجب تری در کشور داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی معتقد است که استیضاح وزیر اقتصاد در مجلس به سرانجام نمی رسد و طراحان این طرح، امضای خود را پس خواهند گرفت.

jafarza6747 (4)غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در پاسخ به این سئوال که دلیل استیضاح وزیر اقتصاد از دیدگاه نمایندگان استیضاح کننده وی چیست؟ خاطرنشان کرد: اقدام طیب نیا در اجرای قانون دریافت مالیات را وزرای سابق اقتصاد  در دولت قبل انجام داده اند و اگر بنای بر مشخص کردن گناهکار باشد، ایشان تنها گناه کار نیست و خیلی های دیگر هم گناهکارند.

وی تاکید کرد: از این رو به نظر من در سال همدلی  و همزبانی باید  تلاش باید شود که بسیاری از این مسائل به هر طریقی، حل شود چون ما درحال حاضر و در شرایط پسا توافق و پسا تحریم کارهای مهم و  واجب تری در کشور داریم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نهم  همچنین با اشاره به مشکلاتی که این روزها دولت با آن دست و پنجه نرم می کند ، نمونه ای از این مشکلات را کسری بودجه دولت عنوان کرد و گفت:  در شرایط فعلی، دولت انصافا نیاز به کمک همه ارکان نظام از جمله مجلس دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه با وجود این مشکلات از این دولت نمی توان انتظار معجزه داشت ، بنابراین باید بیشتر به آن کمک کرد تا اینکه چوب لای چرخ آن گذاشت، خاطرنشان کرد: استیضاح وزیر عملی نمی شود و امضاها پس گرفته می شود چون سه کارت زرد هم کافی بود و حتی  کارت سوم نیز کمی دور از انتظار و انصاف بود و ما نمایندگان متوجه نشدیم چگونه این اتفاق افتاد.

/خبرآنلاین

Share