معاون استاندار در نشست شورای اداری شهرستان آستارا

در دولت فعلی تخلفی در حیران از سوی مسوولان استانی صورت نگرفته/مدیران در دستگاه های اجرایی باید معتقد به سیاست های دولت تدبیر و امید باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان گفت: مدیران در دستگاه های اجرایی و در هر سطوحی، باید معتقد به سیاست های دولت تدبیر و امید باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان گفت: مدیران در دستگاه های اجرایی و در هر سطوحی، باید معتقد به سیاست های دولت تدبیر و امید باشند.

astarticleمحمد احمدی پور روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان آستارا افزود: دولت درصدد است تا با هدایت ها و حمایت های مقام معظم رهبری، مشکلات پیش روی نظام را بردارد.
وی با اشاره به اینکه مبنای کار دولت حل مشکلات بین المللی نظام با رعایت تمام خطوط قرمز می باشد ، اضافه کرد: در مذاکرات هسته ای اتفاق بزرگی رخ داد که می توان از آن به عنوان موفقیت ملی در سطح کلان نظام نام برد.
وی با اشاره به حمایت های رهبری و تمام روسای قوا در دست یابی به این موفقیت ، اظهار کرد: دولت در سیاست های بین المللی به وظایف خود جامه عمل پوشانده است و انتظار داریم توافق هسته ای بیش از پیش زمینه های وحدت و یکدلی را بین تمامی دلسوزان نظام فراهم کند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان ساماندهی امور داخلی و حل مشکلات معیشتی مردم را از جمله سیاست های دولت عنوان کرد و گفت: دولت با کمک مجلس و دو قوای دیگر، شرایط رشد منفی شش درصد را به مرحله مثبت رساند و با رساندن رشد نرخ تورم از ۴۰ درصد به زیر ۱۵ درصد باعث ایجاد روحیه امید ، نشاط و شادابی بین مردم شد.
وی با بیان اینکه دولت همواره به وجود مدیران آگاه خود افتخار کرده است ، ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی از تخلف در هر حوزه ای باید پرهیز کنند.
معاون سیاسی استاندار گیلان با اشاره به اینکه در دولت فعلی تخلفی در حوزه منطقه حیران از سوی مسوولان استانی صورت نگرفته ، گفت: انتظار داریم با متخلفان در چارچوب قانون برخورد شود.
احمدی پور مزیت اقتصادی ، تجاری و گردشگری شهرستان آستارا را در استان گیلان ممتاز خواند و افزود: آستارا در یک جایگاهی قرار دارد که اگر مشکلات این شهرستان برطرف شود، بدون شک شاهد حل شدن بخشی از مشکلات استان نیز خواهیم بود.
وی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی ، گفت: مبنای کار ما در انتخابات، همان حرکت در مسیر قانون است تا در راستای حفظ نظام و منافع مردم تلاش کنیم.

امام جمعه آستارا نیز در این نشست گفت: مسوولان باید در عین حفظ اقتدار ، با مردم نیز تعامل داشته باشند زیرا مردم ولی نعمتان ما هستند.
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا با بیان اینکه فلسفه وجودی مدیریت خدمت به مردم است، اظهار داشت: اگر حضور مردم نبود، امروز این سمت ها و مسوولیت ها وجود نداشت بنابراین باید خدمت به مردم همیشه در صحنه را افتخار بدانیم.

فرماندار آستارا نیز در این نشست با بیان اینکه توجه به موقعیت اقتصادی شهرستان آستارا می تواند زمینه توسعه بیش از پیش منطقه را فراهم کند ، گفت: گواه روشن بر این ادعا رشد ۲۰۷ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر آستارا در بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل است.
سیروس شفقی در ادامه افزود: امسال به مناسبت هفته دولت ۹۲ پروژه عمرانی و عام المنفعه در شهرستان آستارا به بهره برداری می رسد.
وی اضافه کرد : این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۶۱۰ میلیارد ریال در بندر آستارا در بخش هایی نظیر طرح های زیربنایی ، راه روستایی ، طرح هادی روستایی ، برق رسانی ، آب آشامیدنی روستایی و طرح های تولیدی و صنعتی افتتاح می شوند.
وی افتتاح سالن آمفی تئاتر ارشاد پس از ۱۷ سال را از برنامه های مهم هفته دولت آستارا در سال جاری عنوان کرد.
شفقی دیدار با خانواده شهدای کارمند ، فضاسازی لازم در محیط شهرستان و تجلیل از کارمندان نمونه را از دیگر برنامه های هفته دولت عنوان کرد.
فرماندار آستارا در ادامه برگزاری انتخابات سالم را مهم ترین خواسته مردم عنوان کرد و ادامه داد: در یک فضای سالم و به دور از هرگونه ابهام، با ملاک عمل قرار دادن آرای مردم، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در شهرستان آستارا برگزار خواهد شد.

در پایان این نشست طی حکمی از سوی استاندار گیلان، محمد مهدی مظفری به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا معرفی شد.

/ایرنا

Share