استیلی رسما سرمربی ملوان شد

بدیعی فر:امیدواریم بتوانیم آسیایی شویم/قلعه‌نویی با روحیه ورزشی جدا شد/ استیلی:نقطه قوت ملوان هوادارانش هستند؛حضور در انزلی برایم افتخار است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس شورای شهر انزلی گفت: قلعه‌نویی با روحیه ورزشی از جمع ما جدا شد و حتی ۳۳ میلیون تومان خود را به ملوان بخشید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس شورای شهر انزلی گفت: قلعه‌نویی با روحیه ورزشی از جمع ما جدا شد و حتی ۳۳ میلیون تومان خود را به ملوان بخشید.

photo_2015-08-12_17-05-34محمد بدیعی فر با تشکر از حضور استیلی در تیم ملوان گفت: خوشحالم که ایشان ابتدا در مزار شهدا حاضر شدند و سپس بر مزار قایقران رفت و اکنون در خدمت او هستیم. من از سوی تمام مسئولان شهری و هواداران فوتبال ملوان به استیلی خوشامد می‌گویم.

وی ادامه داد: نیروی دریایی ۷۰ درصد سهام را به مردم فرهیخته شهرستان انزلی واگذار کرد که مسئولان شهری متولی این سهام هستند و ۳۰ درصد هم در اختیار نیروی دریایی است. در این مدت هدایتی، درودگر و محجوب آمدند و زحماتی برای ملوان کشیدند. بهشتی هم آمد که نتوانست به تعهداتش عمل کند. در نهایت اکنون هیات مدیره و مسئولان شهری و هیات مدیره باشگاه ملوان انزلی تیم را حمایت و اداره می‌کنند تا ناکامی‌های فصل گذشته تکرار نشود. ناکامی‌های فصل گذشته تلخ بود و مردم تا لحظه آخر در استرس بودند.

عضو هیات مدیره باشگاه ملوان تصریح کرد: باید از دنیامالی تشکر کنم که از تیم ملوان حمایت ویژه‌ای می‌کند. بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه با قلعه‌نویی، دنیا مالی پیشنهاد داد که حمید استیلی سرمربی شود و اعضای هیات مدیره هم این پیشنهاد را قبول کردند. باید از قلعه‌نویی هم تشکر کنم که ۲ هفته برای تیم ملوان زحمت کشید و حتی ۳۳ میلیون تومانی که برای او در نظر گرفتیم را قبول نکرد و این پول را تقدیم به ملوان کرد تا کانکسی برای پزشک تیم ملوان در محل تمرین تیم تهیه شود و با روحیه اخلاقی و ورزشی از تیم ما جدا شدند. امروز هم توفیق پیدا کردیم در خدمت استیلی باشیم مردی که یک گل زیبا به آمریکا زد. انتظار داریم که هواداران ملوان از تیم و استیلی و بازیکنان مثل گذشته حمایت کنند تا فصل پرافتخاری را پشت سر بگذاریم. امیدواریم که با استیلی و همراهانش خاطره خوشی داشته باشیم و بتوانیم آسیایی شویم. همه مسئولان درکنار کادر فنی خواهند بود و همه تلاش می‌کنیم تیم ملوان سرافراز باشد.

استیلی:نقطه قوت ملوان هوادارانش هستند؛ حضور در انزلی برایم افتخار است

حمید استیلی در مراسم معارفه خود در انزلی که با حضور مسئولان شهری و پیشکسوتان باشگاه ملوان برگزار شد، گفت: برایم مربیگری تیم قدیمی و ریشه دار ملوان افتخاری است. هوادارانی که با برد و باخت این تیم اتفاق‌های خوبی برایشان رخ می‌دهد. من دوستان خوبی در انزلی دارم . از مرحوم سیروس قایقران، محمد حبیبی، پایان رافت که در پرسپولیس هم همراه او بودم تا دوستان دیگر.

وی ادامه داد: باید کنار هم باشیم و تنهایی نمی‌توان کار کرد و باید متحد باشیم تا ملوان را به موفقیت برسانیم. اصول و فلسفه کاری من این است که مسایل اخلاقی مهم است. شاید در برخی تیم‌ها نتایج خوبی نگرفتم اما هیچ وقت اخلاق را نباختم. شاید برخی مربیان می‌بازند بهانه‌ای می آورند از داور و زمین گرفته تا مدیرعامل و هیات مدیره که بازیکنان مورد نظرش را جذب نکرده باشند اما من اینگونه نیستم و دنبال بهانه نیستم . بازیکنانی مثل پژمان نوری، مازیار زارع ، آبشک و … در ملوان هستند و شاید ایرادی که از من بگیرند این است که بگویند من حجب و حیا دارم. من در پرسپولیس هم که بودم با اینکه بازنده شدم ولی بهانه نیاوردم. همان سال هم به عنوان مربی اخلاق انتخاب شدم.

استیلی تصریح کرد: من به صداقت دکتر دنیا مالی شک ندارم. می‌دانم مشکلات مالی اگر حل می‌شد قلعه‌نویی می‌ماند و من با او صحبت کردم و از ایشان اجازه گرفتم و او هم نقطه نظراتی داشت. مهم‌ترین مشکل تیم مالی است که همه باشگاه‌ها این مشکل را دارند و من به عنوان مربی تیم هرچه در توان داشته باشم برای خوشحالی ملوان کار می‌کنم و نقطه قوت این تیم هوادارانش هستند و نقطه ضعف آن هم دیر شروع شدن تمرینات است.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم از هفته پنجم خیلی خوب کار کنیم و یک وقفه ۲۰ روزه در لیگ داریم و امیدوارم با انجام تمرینات بدنسازی به شرایط مطلوب برسیم.

/فارس

Share