از گوشه کنار سیاست در گیلان

احتمال انحلال یک شورا/شهرداری که کارفرمای نمونه شد/پیروزی حقوقی شهرداری لاهیجان در یک پرونده/رونمایی از پلاک جدید در تالش/سنگ تمام نماینده انزلی برای عضو شورای شهر تهران

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

شهرداری که کارفرمای نمونه شد!

گوشه کنار سیاستآستان خبر نوشت:از سوی مدیرکل تأمین اجتماعی استان گیلان، علی شفیعی به دلیل پرداخت به‌موقع حق بیمه، به‌عنوان کارفرمای نمونه شهرستان آستانه‌اشرفیه معرفی و با اهدای لوح از وی تجلیل شد.

احتمال انحلال یک شورا

واران نیوز: شنیده ها از  شهرستان صومعه سرا حاکی از  احتمال منحل شدن شورای اسلامی دهستان ضیابر  است.

آنچه تمامی منابع موثق و غیر موثق دربیان آن متفق اند این است که دلیل انحلال شورای اسلامی ضیابر وجود مشکل در شرایطی بوده که صلاحیت برخی از اعضای این شورا را با نقصان مواجه نموده و منجربه سلب عضویت تعدادی از اعضای شورای مذکور شده است ، در شرایطی که اعضای که در مضان این ادعا قرار گرفته اند در تکاپو و تلاش برای ارائه دلیل و مدارک قانونی جهت تثبیت وضعیت خود به عنوان عضو شورا در مراجع قانونی هستند.

باید این را در نظر داشت که در صورت عدم حصول نتیجه مطلوب با توجه به تعداد اعضای شورا و مقررات موجود در این باب آنچه دهستان ضیابر با آن مواجه است مشکلی به مراتب جدی تر است بدین سان که حتی با جایگزینی اعضای علی البدل ،جلسات شورا به حد نصاب قانونی نخواهد رسید،برابر مقررات مربوطه، شورای اسلامی دهستان ضیابر منحل می گردد

پیروزی حقوقی شهرداری لاهیجان در یک پرونده

سعید آگشته شهردار لاهیجان امروز در گفت وگو با «کاسپین» با اشاره به قطعه زمینی که شهرداری لاهیجان از آن برای احداث پارک مورد کاربری قرار داده است و مورد اعتراض بهزیستی گیلان قرار گرفته بود، اظهار کرد : بالاخره پس از کش و قوس های فراوان قصه این پرونده با موفقیت شهرداری لاهیجان به پایان رسید.

وی با تاکید بر اینکه این نهاد در موضوع پرونده این زمین با ادعای تملک تمامی مساحت آن از سوی اداره بهزیستی روبه رو بود، تصریح کرد: دادگاه با بررسی پرونده ها و ادعای برحق شهرداری بر تملک این زمین و احداث پارک در آن رای را به نفع شهرداری لاهیجان صادر کرد.

شهردار لاهیجان با تاکید بر اینکه اداره بهزیستی از ساختاری ارزشی برخوردار است زیرا جامعه هدف عزیزان این شهر را در برگرفته است، اضافه کرد: اداره بهزیستی لاهیجان تنها تملک ۵۰۰ متر از این زمین را در دست دارد.

رونمایی از پلاک های جدید در تالش !

مریان خبر نوشت: خودنمایی خودروی صفر کیلومتر با ابتکار راننده خوش ذوق و البته کمی بد خط در خیابان استاد معین تالش !

۱۳۱۲۳

سنگ تمام نماینده انزلی برای عضو شورای شهر تهران

این روزها اگرچه ملوان روزهای پرحاشیه و خبرسازی را طی میکند اما گویا واگذاری سهام این باشگاه از سوی سیروس محجوب و آمدن احمد دنیامالی به انزلی سبب اتحاد عمیقی میان حسن خسته بند نماینده این شهرستان در مجلس و احمد دنبامالی عضو انزلیچی شورای شهر تهران شده است.

photo_2015-07-31_20-57-14

Share