قدیمی در نشست با اصحاب رسانه:

تدوین نمایه اطلاع رسانی شهرداری رشت و الزام مدیران شهرداری به پاسخگویی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر روابط عمومی شهرداری از تدوین نمایه اطلاع رسانی در شهرداری رشت برای اولین بار در کشور خبر داد و افزود:در این نمایه ارتباط دورن سازمانی و برون سازمانی روابط عمومی شهرداری مشخص شده است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت به مناسبت ۱۴ تیر «روز قلم» صبح امروز در ساختمان تاریخی شهرداری رشت برگزار شد.

ghadimi_9343به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت ; در این نشست فاطمه قدیمی مدیر روابط عمومی شهرداری از تدوین نمایه اطلاع رسانی در شهرداری رشت برای اولین بار در کشور خبر داد و افزود:در این نمایه ارتباط دورن سازمانی و برون سازمانی روابط عمومی شهرداری مشخص شده است و با تشکیل کارگروه رسانه در راستای برطرف کردن ساختارهای درونی و بیرونی شهرداری گام برخواهیم داشت.
مدیر روابط عمومی شهرداری از تعیین ۲۰ هدف مشخص در این نمایه خبر داد و گفت:در این نمایه تدوین مدل درست ارتباط با رسانه تدوین شده است.
قدیمی مدیر روابط عمومی شهرداری را جمع کننده و هدایتگر روابط عمومی سازمان های زیرمجموعه شهرداری دانست و افزود:سازمان های زیر مجموعه شهرداری ملزم به اطلاع رسانی در خصوص عملکرد خود شده اند و مدیران شهرداری باید نسبت عملکرد خود پاسخگو باشند.
وی در ادامه بر تشکیل کارگروه رسانه و توسعه شهری تاکید کرد و گفت:طی هفته های آتی این کارگروه به جمع بندی نهایی خواهد رسید و بعد از آن هفته ای یکبار رسانه ها در حیطه تخصصی خود تشکیل جلسه خواهند و داد و به مراتب آن ماهانه میزگرد و کنفرانس خبری شهرداری با حضور معاونین برگزار خواهد شد.

قدیمی به حوزه روابط بین الملل شهرداری رشت نیز اشاره کرد و گفت:هم اکنون رشت با چهار شهر از دیگر کشورها خواهرخوانده شده اما نتوانسته ایم بهره لازم را از این خواهر خواندگی را ببریم.
وی به ایجاد دفتر همکاری های یونسکو در شهرداری رشت اشاره داشت و یادآور شد:رشت این فرصت را دارد که به عنوان اولین شهر کشور به عنوان شهر خلاق خوراک شناسی در یونسکو به ثبت برسد درحالیکه تهران, اصفهان و شیراز در این زمینه تاکنون ناکام بوده اند.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت از آغاز فرآیند داوری پروپوزال شهر خلاق خوراک شناسی توسط یونسکو از ۲۴ تیر ماه سال جاری خبر داد و افزود:در زمینه ثبت ساختمان های تاریخی محدوده میدان شهرداری رشت و همچنین ثبت فعالیت های فرهنگی پیاده راه اقداماتی در حال انجام است.

Share