سخنگوی شهرداری رشت

اجرای پروژه آسفالت سطح شهر رشت تا رضایت کامل شهروندان ادامه خواهد داشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسنی گفت:اجرای پروژه آسفالت سطح شهر رشت تا رضایت کامل شهروندان ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسنی گفت:اجرای پروژه آسفالت سطح شهر رشت تا رضایت کامل شهروندان ادامه خواهد داشت.

IMG_5747علیرضا حسنی، سخنگوی شهرداری رشت، با اعلام خبر فوق گفت: شهرداری رشت با استفاده از ظرفیت نهادی و نیروی انسانی و تامین منابع لازم ، حسب تاکیدات و جدیت شهردار محترم رشت، اعضای محترم شورای اسلامی شهر و اهتمام ارزشمند نیروهای خدوم این مجموعه ، از ابتدای سال ۹۴ تا کنون موفق به تولید بالغ بر ۴۳۰۰۰ تن آسفالت با ارزش تقریبی ۸۰ میلیارد ریال شده که این مقدار در مقایسه با همین مدت در سال گذشته ۱۲۳ درصد رشد داشته است.
وی برخورداری سازمان عمران شهرداری رشت از تجهیزاتی چون مجتمع آسفالت ۱۲۰ و ۸۰ تنی و همچنین مجموعه کامل سنگ شکن و تولید شن و ماسه و انواع ماشین آلات عمرانی و راهسازی را در اجرای پروژه آسفالت معابر سطح شهر، بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و عنوان داشت: شهرداری رشت با تکیه بر تلاش های شبانه روزی اکیپ های پخش آسفالت، مرمت مکانیزه میدان گیل، خیابان ۱۷ شهریور، بلوار نامجو ، خیابان شهید انصاری، خیابان حافظ تا چهار راه میکاییل ، پیر سراو کوی بیانی را مجموعاً به مساحت دویست هزار متر مربع با استفاده از ۲۸۰۰۰ تن آسفالت، به اتمام رسانیده و در همین راستا به منظور رفاه حال شهروندان و جلب رضایت آنان، ۸۲۰۰ تن آسفالت جهت لکه گیری ۶۹۰۰ متر مربع از معابر و خیابان های سطح شهر، به مناطق پنج گانه شهرداری تحویل داده شده است.
سخنگوی شهرداری رشت در خاتمه، ضمن تشکر از صبوری و همکاری شهروندان خاطر نشان کرد: اجرای این پروژه با همراهی مردم فهیم رشت تا کنون در مسیر های پرترددی مانند خیابان آیت ا.. لاکانی، خیابان آیت ا.. طالقانی، منظریه، تختی، بلوار شهید افتخاری، و … به انجام رسیده و امید است با همین رویکرد و به صورت پیوسته تا جلب رضایت حد اکثری مردم و تغییر سیمای شهری ، ادامه یابد.

Share