بزرگداشت شهیدان انصاری و نورانی برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسان دیارمیرزا ،نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت شهید انصاری استاندار اسبق و شهید نورانی معاون عمرانی وی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسان دیارمیرزا ،نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت شهید انصاری استاندار اسبق و شهید نورانی معاون عمرانی وی  برگزار شد.

jpg4277معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انصاری و نورانی بر ضرورت هرچه بهتر برگزاری مراسم یادمان این شهدا تأکید کرد و گفت: شهیدان انصاری و نورانی در حساس ترین مقطع تاریخی کشورمان جانشان را پای آرمانهای خود گذاشتند و ما موظفیم که به بهترین وجه یاد و خاطره این شهیدان والامقام را ارج بگذاریم.

محمد احمدی پور با اشاره به لزوم انجام تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی برگزاری این مراسم خاطر نشان کرد: باید فرصتی ایجاد شود تا برای مرور آنچه که بر ملت ما گذاشت و ایثارگری عزیزانی را که از جان خود گذشتند تا ملت ما از امنیت، عزت و سربلندی برخوردارشوند.

وی افزود :آیین های بزرگداشت سالگرد شهادت استاندار و معاون شهید استانداری گیلان صبح  شنبه سیزدهم تیر در رشت و عصر همان روز در رودسر و لنگرود نیز برگزار می شود .

شهیدان انصاری و نورانی در صبح پانزدهم تیرماه سال ۱۳۶۰ در چهارمین روز ماه مبارک رمضان در خیابان لاکانی رشت توسط منافقان کوردل به فیض شهادت نائل آمدند.

Share