کنسرت «وحید تاج» در رشت برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،کنسرت گروه موسیقی «پایور» به خوانندگی «وحید تاج»، آخر هفته در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،کنسرت گروه موسیقی «پایور» به خوانندگی «وحید تاج»، آخر هفته در مجتمع ف۲۵۵۵۲۵_origرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار می‌شود.

وحید تاج، خواننده موسیقی ایرانی، با اعلام این خبر گفت: به همراه گروه موسیقی «پایور» به سرپرستی سعید ثابت، در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۲۰:۳۰ در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت به اجرای کنسرت خواهیم پرداخت.

وی افزود: در این کنسرت مجموعه قطعاتی در دستگاه ماهور، سه گاه و آواز افشاری به صورت مرکب خوانی و مرکب نوازی اجرا می شود.

این خواننده موسیقی ایرانی گفت: اعضای گروه پایور سعید ثابت (سرپرست، آهنگساز و نوازنده سنتور)، محمد اسماعیلی (تنبک)، محمد مقدسی (کمانچه)، بهنوش بهنام نیا (کمانچه)، زمان خیری (نی)، بهنام واهدانی (تار)، بنفشه بختیاری (سنتور باس)، سمانه باروتی (قیچک) و فرهاد احمدی (بم تار) هستند که به عنوان نوازنده در اجرای قطعات به هنرنمایی می پردازند.

شایان ذکر است که وحید تاج با گروه موسیقی «اردشیر کامکار» به سرپرستی استاد اردشیر کامکار، مجموعه اجراهایی را در قالب تور در پیش رو خواهد داشت.

کنسرت گروه موسیقی «پایور» به همت آموزشگاه موسیقی خسروانی با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت و انجمن موسیقی استان پذیرای علاقمندان به هنر موسیقی خواهد بود.

Share