نخستین رویداد استارتاپ ویکند گردشگری شمال ایران در رشت برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نخستین رویداد استارتاپ ویکند گردشگری شمال ایران به همت دانشجویان دانشگاه گیلان در سه روز متوالی (۵ ، ۶ و ۷ خرداد ماه سال جاری ) در دانشگاه گیلان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نخستین رویداد استارتاپ ویکند گردشگری شمال ایران به همت دانشجویان دانشگاه گیلان در سه روز متوالی (۵ ، ۶ و ۷ خرداد ماه سال جاری ) در دانشگاه گیلان برگزار می شود.

photo_2016-05-23_19-09-11«استارتاپ ‌ویکند گردشگری» یک رویداد آموزشی- تجربی بین‌المللی است که در این برنامه شـرکت‌کنندگان پرانگیزه‌ای شامل فعالان حوزه گردشگری، هتل‌داری و صنایع وابسته، برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت‌آپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح کرده و با تشکیل چندین گروه ، طرح های خود را اجرایی کنند.

گفتنی است یادگیری کارآفرینی، راه اندازی واقعی یک کسب و کار، شبکه سازی ، آشنایی با رهبران کارآفرینی، تیم سازی برای شروع یک کسب و کار، هزینه یادگیری پایین از مهمترین اهداف این رویداد بزرگ گردشگری در استان گیلان است

شایان ذکر است صاحبنظران پیش‌بینی می‌کنند در سال ٢٠٢٠ صنعت گردشگری تبدیل به صنعت اول دنیا شود لذا با توجه به پتانسیل‌هایی که کشور ما در زمینه گردشگری دارد، می‌تواند یکی از کشورهایی باشد که در این حوزه حرف اول را بزنند اما واقعیت‌های آماری می‌گویند گردشگری تنها ٢/٢ درصد از رشد ناخالص ملی ایران را به خود اختصاص داده است و قطعا برگزاری این رویداد می تواند در رشد صنعت گردشگری استان گیلان تاثیر به سزایی داشته باشد.

سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بنیاد ملی نخبگان استان گیلان، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، پارک علم و فناوری استان گیلان، دانشگاه گیلان، مرکز شتابدهی علی بابا از حامیان این رویداد بزرگ گردشگری شمال ایران هستند.

لذا از علاقه مندان به حضور در این رویداد ۳ روزه کارافرینی دعوت می شود جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.swtgilan.ir یا کانال این رویداد به آدرس @Swtgilan مراجعه نموده و به صورت اینترنتی ثبت نام خود را انجام دهند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با جناب آقای پژوهنده، دبیر این رویداد گردشگری با شماره همراه ۰۹۳۶۲۵۱۸۷۵۷ تماس حاصل فرمایند.

tel final1

Share