رییس جمهور:تحقیق و توسعه خط قرمز ما است

هرگز توافقی را امضا نمی‌کنیم که به کسی اجازه دسترسی به اسرار علمی و نظامی کشور را بدهد/قول می‌دهم مذاکره کنندگان موجب افتخار ایران و ملت خواهند بود/نظرات رهبری برای دولت مطاع است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس جمهوری با تاکید بر اینکه«تحقیق و توسعه خط قرمز ما است و مذاکره کنندگان به خطوط قرمز واقفند»، تصریح کرد: نظرات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای دولت مطاع است و هرگز توافقی را امضا نمی کنیم که به کسی اجازه دسترسی به اسرار علمی و نظامی کشور را بدهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از پایگاه ریاست چمهوری,رییس جمهوری با تاکید بر اینکه«تحقیق و توسعه خط قرمز ما است و مذاکره کنندگان به خطوط قرمز واقفند»، تصریح کرد: نظرات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای دولت مطاع است و هرگز توافقی را امضا نمی کنیم که به کسی اجازه دسترسی به اسرار علمی و نظامی کشور را بدهد.
rohani_2015-04-17_14-07-08حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز پنجشنبه و در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی گفت:مدیریت اجرای پروتکل الحاقی با ما و بر مبنای رعایت خطوط قرمز خواهد بود و قول می دهم که مذاکره کنندگان موجب افتخار ایران و ملت خواهند بود.
رییس جمهوری در ادامه با تاکید بر اینکه «باید بخش تولید را به حرکت در آوریم و برای تحقق این هدف، سپردن امور به بخش غیردولتی ضروری است» ، گفت: باید بخش بزرگی از پروژه های نیمه تمام در استانها، به مردم واگذار شوند.
دکتر روحانی، دولت را حامی سرمایه گذاری بخش خصوصی دانست و اظهارداشت: اقتصاد باید توسط مردم اداره شود و در همین راستا ضروری است که با حذف مقررات زائد، آرامش و ثبات بیشتری را در جامعه برای سرمایه گذاری بوجود آوریم.
رییس جمهوری در ابتدای سخنان خود نیز با تبریک روز پاسدار، با اینکه «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی انقلابی و فداکار است»، گفت:ملت ایران هرگز افتخارات دوران دفاع مقدس را فراموش نخواهد کرد و از سپاه پاسداران و ارتش، بخاطر فداکاری دیروز و آمادگی امروز ، قدردانی می کند.
دکتر روحانی همچنین با اشاره به اینکه « افتخار ما این است که شیعه و پیرو اباعبدالله (ع) باشیم»، گفت: امام حسین(ع) محبوب حق است و راه و سیره سالار شهیدان، راه سعادت را به ما نشان داده است.

Share