شهرداری باید در ابتدا نیازهای اساسی شهر و مجموعه خود را برطرف کند

شیرزاد: شهرداری رشت نباید در حوزه تیم‌داری وارد شود/ به ورزش محلات توجه کنید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: با توجه بر تاکیدات وزارت کشور مبنی بر اینکه تیم‌داری برای شهرداری‌ها ایجاد مشغله می‌کند، شهرداری رشت نباید در حوزه تیم‌داری وارد شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: با توجه بر تاکیدات وزارت کشور مبنی بر اینکه تیم‌داری برای شهرداری‌ها ایجاد مشغله می‌کند، شهرداری رشت نباید در حوزه تیم‌داری وارد شود.۲۰۱۵۰۴۲۱۱۱۴۱۳۳_shirzad

فاطمه شیرزاد بعد از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: شهرداری رشت اکنون با مشکلات عدیده مالی مواجه است و در شرایط فعلی و با توجه به وضعیت درآمدی شهرداری و تاخیر در پرداخت حقوق کارگران رفت و روب شهرداری، ورود به موضوع تیم‌داری توسط شهرداری رشت و هزینه کردن در آن نیاز به تعمق و بررسی دارد.

وی افزود: طبق بررسی‌های انجام شده شهرداری در تیم‌داری مالک تیم‌های ورزشی نیست و تنها در جایگاه اسپانسر هزینه می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت توجه مسئولان به ورزش محلات را مهم دانست و تصریح کرد: شهرداری می‌تواند به جای پرداخت هزینه‌های گزاف در این زمینه با ساخت سالن‌های ورزشی در محلات و تقویت ورزش محلات و ارائه خدمات عمومی و رفاهی بیشتر به جوانان ضمن ایجاد رضایتمندی، موجب افزایش سرانه ورزشی در شهر شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری باید در مرحله نخست نیازهای اساسی شهر و مجموعه خود را برطرف کند، گفت: وزارت کشور تاکید دارد با توجه بر اینکه تیم‌داری برای شهرداری‌ها ایجاد مشغله می‌کند و موجب غفلت از برخی مباحث عمرانی و خدماتی مهم شهر می‌شود، نباید در حوزه تیم‌داری وارد شوند.

شیرزاد خاطرنشان کرد: سال گذشته نامه مذکور به شهرداری‌ها ابلاغ شد و اعضای شورای اسلامی شهر رشت باید به این موضوع دقت و توجه بیشتری داشته باشند./فارس

Share