واکنش جعفرزاده به اظهارات وزیر کشور:

سخنان وزیر کشور نوعی لاپوشانی بود/انتظار داشتیم رحمانی فضلی شفاف تر صحبت کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده گفت: ما انتظار داشتیم آقای رحمانی فضلی شفاف تر از این صحبت کند و برداشتمان این بود که در همین جلسه به جزئیات مسئله ورود پیدا می‌کند به نظر می‌رسد که سخنان امروز وزیر کشور نوعی لاپوشانی بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رحمانی فضلی در ابتدای جلسه درخواست کردند که جلسه به طور غیرعلنی برگزار شود تا بتواند شفاف صحبت کند، با این حال هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با این درخواست مخالفت کرد و به همین دلیل جلسه به طور علنی برگزار شد.

jafarz1_orig نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی درباره دلایل مخالفت هیئت رئیسه مجلس با برگزاری جلسه غیرعلنی اظهار کرد: نماینده ها می خواستند به ملت بگویند که ما چیز پنهانی نداریم البته به نظر من باید در ابتدا جلسه غیرعلنی برگزار می شد و در جایی که لازم بود مردم چیزی را بدانند علنی می کردیم.

 وی درباره اظهارات وزیر کشور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای رحمانی فضلی چندان شفاف سخن نگفت، همچنین اهالی رسانه را به دلیل بزرگ نمایی سخنان خود درباره ورود پول کثیف به جریان انتخابات مقصر دانست و گفت منظور من این بوده که پول کثیف وارد جریان انتخابات می‌شود نه اینکه شده است.

 غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد: ما انتظار داشتیم آقای رحمانی فضلی شفاف تر از این صحبت کند و برداشتمان این بود که در همین جلسه به جزئیات مسئله ورود پیدا می‌کند. تا دیروز حضور وزیر کشور در مجلس در صدر اخبار رسانه‌ها قرار داشت و هیچ صحبتی از بزرگ نمایی رسانه‌ها نبود، بنابراین به نظر می‌رسد که سخنان امروز وزیر کشور نوعی لاپوشانی بوده است.

 وی در پاسخ به پرسشی درباره صحت سخنان رحمانی فضلی درباره ورود پول کثیف به جریان انتخابات بیان کرد: اگر بگوییم پول کثیف وجود ندارد سر خودمان را کلاه گذاشته‌ایم، اگر بگوییم پول شویی وجود ندارد هم دروغ گفته‌ایم، این هم که بگوییم در همه کشور پول کثیف استفاده می‌شود، دروغ است.

/جماران

Share