به مناسبت روز کار و کارگر در منطقه آزاد انزلی اتفاق افتاد:

از کارگران نمونه شاغل در محدوده منطقه آزاد انزلی تجلیل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نخستین مراسم تجلیل از کارگران نمونه شاغل در محدوده منطقه آزاد انزلی از سوی این سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نخستین مراسم تجلیل از کارگران نمونه شاغل در محدوده منطقه آزاد انزلی از سKar-va-kargar-1394.02.013وی این سازمان برگزار شد.

این مراسم به مناسبت روز کار و کارگر در فرهنگخانه منطقه آزاد انزلی برگزار شد و در آن از ده تن از کارگران نمونه کارگاههای تولیدی- صنعتی، بندری، خدمات و تجارت و بانوان سرپرست خانوار محدوده این منطقه تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است کارگران نمونه و بانوان سرپرست خانوار محدوده این منطقه براساس اسامی کارگران نمونه ارائه شده از سوی واحدهای تولیدی منطقه که طبق شیوه نامه انتخاب کارگر نمونه منطقه آزاد انزلی که به تأیید مهندس مسرور، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان رسیده بود، انتخاب و معرفی شدند.

 اسامی کارگرانی نمونه ای که از سوی این سازمان مورد تقدیر قرار گرفتند به شرح ذیل است:
محمد رضا نخستین فطرت (شرکت مجتمع تولید صنعتی شمش)، ابراهیم عابدینی (شرکت کشتیرانی دریای خزر)، حمید رضا قیمی (شرکت خدمات ایمنی و آتش نشانی منادیان ایمنی شمال)، شهرام رضایی چپرپردی (شرکت گلمر خزر)، مرتضی هدایتی (شرکت تخشا گستر)، محمد نوزاد (شرکت ایران یونچنگ پلت میکینگ)، مجتبی فرجی پور (شرکت آریا بنادر ایرانیان) و خانمها: سمیرا باقری (نوین بافان پرنگ)، سهیلا نوری مقدم (مجموعه تولیدی شیله)، نسرین علیجانی (پرنگ فام).

در این مراسم که از سوی معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان برگزار شده بود معاونین و مدیران سازمان و جمعی از کارگران، کارآفرینان و مدیران کارخانجات فعال و سرمایه گذاران در محدوده منطقه، حضور داشتند از برترین کارگران منطقه آزاد انزلی با اهدا لوح یاد بود و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس تقدیر به عمل آمد.

Kar-va-kargar-2-1394.02.013

Share