استاندار گیلان در مراسم روز ارتش:

گیلانی‌ها با حضورشان حمایت خود را از سیاست‌های داخلی و خارجی دولت اعلام داشتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیزا استاندار گیلان با اشاره به سفر رئیس جمهور به این استان، گفت: گیلانی‌ها با حضور به یادماندنی در سفر رئیس جمهور ثابت کردند که در کنار دولتمردان و خادمان مردم هستند و حمایت خود را از سیاست‌های داخلی و خارجی دولت اعلام داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیزا محمدعلی نجفی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح گیلان در میدان شهدای ذهاب این شهر اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس شرف و سربلندی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

۲۰۱۵۰۴۱۸۰۷۵۰۳۸_IMG_0486وی به سفر رئیس جمهور به گیلان اشاره کرد و افزود: مردم گیلان با حضور به یادماندنی در سفر رئیس جمهور ثابت کردند در سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» در کنار دولتمردان و خادمان مردم هستند و حمایت خود را از سیاست‌های داخلی و خارجی دولت اعلام کردند.

استاندار گیلان با بیان اینکه ۲۹ فروردین یادآور دوران پیروزی انقلاب اسلامی و پیوستن نیروهای ارتشی به مردم است، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی حمایت امام راحل از ارتش ادامه داشت.

وی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی عده‌ای به بهانه واهی انحلال ارتش را سر دادند و امام (ره) بر لزوم حمایت ارتش تاکید کرد.

نجفی با اشاره به اینکه ارتش در دوران دفاع مقدس ثابت کرد آنچه در توان دارد برای دفع تجاوز انجام می‌دهد خاطرنشان کرد: تقدیم ۴۸ هزار شهید نشان‌دهنده دفاع ارتش از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی یادآور شد: به دنیا اعلام می‌کنیم ملت ایران اهل حمله به دیگر کشورها نیست اما در مقابل متجاوزان لحظه‌ای مسامحه به خود راه نمی‌دهد و با تمام توان از نظام اسلامی دفاع می‌کند.

استاندار گیلان، ایمان، اعتقاد، معنویت، همدلی و هماهنگی را از ویژگی‌های نیروهای مسلح خواند و متذکر شد:  اطاعت محض از مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا مهم‌ترین ویژگی نیروهای مسلح ایران است.

در میدان شهدای ذهاب رشت مراسم رزم‌آوران توسط نیروی زمینی ارتش انجام شد و سپس نیروها رژه رفتند.

/فارس
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی

Share