عضو شورای شهر چاف و چمخاله:

شهردار چاف و چمخاله استعفا کرد/سرپرست شهرداری انتخاب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله دلیل استعفای شهردار این شهر را همخوانی نداشتن با اعضای شورا و عدم تعامل لازم در این زمینه عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله از استعفای شهردار این شهر خبر داد.
مهران مهراب‌پور با اشاره به استعفای شهردار چاف و چمخاله اظهار کرد: محمد دانش‌شکیب شهردار شهر چاف و چمخاله ابتدای فروردین ماه جاری استعفای خود را تقدیم شورا کرد که مورد پذیرش قرار گرفت.

estef_PhotoAوی با بیان اینکه از فروردین ماه جاری تاکنون شهرداری چاف و چمخاله با سرپرست اداره می‌شود، افزود: رضا ذاکری مسئول عمران شهرداری چاف و چمخاله سرپرست شهرداری این شهر شده است.

عضو شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله دلیل استعفای شهردار این شهر را همخوانی نداشتن با اعضای شورا و عدم تعامل لازم در این زمینه عنوان کرد.

شهر زیبای چاف و چمخاله یکی از مهم‌ترین مناطق گردشگری لنگرود است که هر ساله در ایام تعطیلات مسافران و گردشگران زیادی را در خود پذیرا می‌شود.

استقرار بخش زیادی از اراضی چاف و چمخاله در کناره ساحل دریا قرار دارد که جلوه‌ای خاص و بدیعی را برای گردشگران پدید آورده و مورد استقبال مسافران قرار گرفته است.

چاف و چمخاله پس از انزلی دومین قطب توریستی و ساحل فعال در خطه گیلان به‌شمار می‌رود و که مورد توجه بسیاری از هموطنان است./فارس

Share