تاکید نماینده مردم رشت بر همدلی و همزبانی

اختلاف سلیقه را کنار بگذاریم;برای حل مشکلات مردم به همدلی و تلاش شبانه روزی نیازمندیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا وفاق و همدلی و یکصدایی در گیلان شنیده شود تصریح کرد:انتظار می رود اصحاب رسانه و مسئولان تلاش کنند تا هرگونه اختلاف سلیقه کنار گذاشته شود.

عدم اطلاع از ارزش فضاها و امکنه تاریخی باعث می شود به طرز سخیفانه ای با آن برخورد شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با بیان اینکه طی ۳۶ ساعت آینده و در سال همدلی و همزبانی اولین سفر دکتر روحانی رییس جمهور محبوب به استان گیلان خواهد بود اذعان کرد:گیلان علی رغم نعمات خدادادی بسیار, دارای مشکلات و عقب افتادگی های زیادی بوده و خلق خدا و مدیران گذاشته نتوانسته اند مشکلات استان را از پیش رو بردارند,تا جائیکه جزو استان های با نرخ بیکاری بالا هستیم و طبیعی است در چنین شرایطی همه مردم و مسئولان اعم از ائمه جمعه,فرماندهای نظامی و انتظامی,فرمانداران ,مدیران کل ,استاندار و نمایندگان یک دل و یکصدا باید در جهت حل مشکلات گام بردارند.عدم اطلاع از ارزش فضاها و امکنه تاریخی باعث می شود به طرز سخیفانه ای با آن برخورد شود
وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا وفاق و همدلی و یکصدایی در گیلان شنیده شود تصریح کرد:انتظار می رود اصحاب رسانه و مسئولان تلاش کنند تا هرگونه اختلاف سلیقه کنار گذاشته شود تا اینکه از سفر رییس جمهور به گیلان حداکثر بهره برداری صورت گیرد.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی رییس جمهور را نماینده همه ی مردم و جریانات سیاسی دانست و اذعان کرد:هیچ کس حق مصادره به مطلوب رئیس جمهور را ندارد.
جعفرزاده با اشاره به انتخابات سال ۹۲ و پیروزی دکتر روحانی گفت:در انتخابات ریاست جمهوری گیلان یکی از استانهایی بوده که دکتر روحانی در آن آرای قابل توجهی به دست آورده است.

وی از اختلافات و کشمکش ها به عنوان یکی از دلایل عقب ماندگی ها نام برد و افزود:مقام معظم رهبری سال جدید را سال « دولت و ملت ، همدلی و همزبانی » نامگذاری کرده اند و برای حل مشکلات داخلی و خارجی بیش از پیش به وحدت ملی و انسجام داخلی نیازمندیم و نباید به اختلافات دامن زنیم.

عضو کمیسیون برنامه, بودجه و محاسبات مجلس به طرح ریزی ۱۲ اقدام بزرگ برای توسعه و آبادانی گیلان اشاره کرد و افزود:علی رغم ۱۲۰۰ میلی متر بارندگی سالانه با مشکلات آب کشاورزی رو به رو هستیم و از سوی دیگر استان ما از وجود آزادراه , بزرگراه و درکنار آن خطوط حمل و نقل ریلی بی بهره است.
جعفرزاده فرودگاه رشت را در شان مردم استان ندانست و با اشاره به آلودگی رودخانه های زرجوب و گوهر رود اظهار کرد:انباشت روزانه هزارتن زباله در یکی از زیباترین مناطق دنیا یعنی سراوان رشت و ورود شیرابه ها به داخل رودخانه ها و تالاب وجهه نامطلوبی را برای استان بوجود آورده است.
نماینده مردم رشت با تاکید بر اینکه تفرقه و نفاق به نفع هیچ کسی نیست اضافه کرد:استانی که چنین مشکلاتی دارد به انسجام و تلاش شبانه روزی نیازمند است که خوشبختانه استاندار گیلان و نمایندگان مجلس در راستای حل مشکلات گام بر می دارند.

خبرنگار:سینا هوشمند

Share