در تهران برگزار شد:

محصولات برتر واحد های صنعتی گیلان در جشنواره برترین ها در صنعت بسته بندی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نخستین جشنواره برترین ها در صنعت بسته بندی در سالن میثاق مصلای تهران برگزار و محصولات برتر در صنعت بسته بندی واحد های صنعتی استان گیلان در این نمایشگاه عرضه شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در نخستین جشواره برترین های صنعت بسته بندی حضور یافت .
نخستین جشنواره برترین ها در صنعت بسته بندی در سالن میثاق مصلای تهران برگزار و محصولات برتر در صنعت بسته بندی واحد های صنعتی استان گیلان در این نمایشگاه عرضه شد .
۲۰مراسم افتتاحیه نخستین جشواره برترین های صنعت بسته بندی کشور با حضور دکتر آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دکتر سید ابریشمی معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و معاونین وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و پروفسور آلفرد کیت پیرسون دبیر کل سازمان جهانی بسته بندی wpo ، برگزار شد
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان ، ضمن بازدید از نمایشگاه و حضور در غرفه شرکت شهرکهای صنعتی گیلان عرضه محصولات تولیدی واحدهای صنعتی در این نمایشگاه را بسیار ارزشمند دانست و گفت : حضور در عرصه نمایشگاهی باعث تبادل تجربیات و همچنین ایجاد ابتکار و رشد خلاقیت در صنعت بسته بندی گردیده و مایه پیشرفت و توسعه دو چندان در صنعت بسته بندی واحدهای صنعتی است .
طهمورث لاهوتی اشکوری خاطر نشان کرد : پیشرفت صنعت بسته بندی در کنار ارتقای کیفیت محصولات ، زمینه افزایش روز افزون صادرات و افزایش تولید ناخالص ملی در کشور می شود .
گفتی است مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان به همراه تعدادی از فعالین خوشه های صنعتی استان گیلان در این جشنواره حضور یافته و از بخشهای مختلف نمایشگاه بازدید کردند .
جشنواره برترین های صنعت بسته بندی کشور با رویکرد توسعه پایدار و با حضور حدود ۲۷۰ شرکت از ۳۱ استان که به عبارتی شامل ۷۰ شرکت در بخش های تجاری و بیش از ۲۰۰ شرکت در حوزه عرصه بسته بندی محصول و کالا به صورت مستقیم برگزار شد.
۱۴

Share