طی حکمی از سوی دکتر اخباری:

انتصاب یک گیلانی به عنوان سرپرست خدمات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در حکمی از سوی دکتر محمد اخباری، سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر رسول شمشادی به عنوان سرپرست اداره کل خدمات آموزشی این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در حکمی از سوی دکتر محمد اخباری، سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، دکتر رسول شمشادی به عنوان سرپرست اداره کل خدمات آموزشی این دانشگاه منصوب شد.

IMG10563833در حکم انتصاب سرپرست اداره کل خدمات آموزشی دانشگاه آمده است: با عنایت به مراتب تعهد و تجارب جنابعالی و بنا به پیشنهاد کارگروه استعدادیابی، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان «سرپرست اداره کل امور خدمات آموزشی» منصوب می‌شوید.

مقتضی است برای تحقق اهداف کلان نظام آموزش عالی مهارتی با مدیریت جهادی ضمن انجام وظایف محوله، اهتمام ویژه به موارد ذیل داشته باشید:

۱- تهیه و پیشنهاد کلیه آئین نامه‌های آموزشی و تدوین و تنظیم شاخص‌ها و استانداردهای خدمات آموزشی از طریق سنجش، بازبینی و بهبود و اصلاح فرآیند خدمات آموزشی در راستای افزایش کیفیت آموزش‌های مهارت محور

۲- نظارت بر کلیه فعالیت‌های آموزشی واحد‌ها و مراکز تحت نظارت دانشگاه

۳- نظارت بر نحوه عملکرد شوراهای آموزشی واحد‌های استانی

۴- برنامه‌ریزی جهت تشکیل مرتب و منظم شوراهای تخصصی آموزشی و نیز کمیسیون موارد خاص دانشگاه

۵- برنامه ریزی و نظارت بر حسن اجرای تقویم آموزشی دانشگاه

موفقیت جنابعالی را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید خواستارم. امید است با سعی و تلاش وافر و بهره‌گیری از نیروهای خدوم، توانمند و متعهد در راستای عدالت‌محوری و با صداقت و امانتداری موفق باشید.

گفتنی است رسول شمشادی مدیرکل سابق آموزش فنی وحرفه ای استان گیلان بوده است.

Share