براساس حکمی از سوی وزیر کشور:

محمد علیزاده فرماندار لاهیجان شد

به گزارش دیار میرزا محمد علیزاده فرماندار سابق شهرستانهای خلخال،صومعه سرا،تالش بعنوان فرماندار جدید شهرستان لاهیجان منصوب شد .

89042187331607237195به گزارش دیار میرزا طی حکمی از سوی مصطفی محمدنجار وزیر کشور ، “محمد علیزاده ماکلوانی” سکان فرمانداری شهرستان لاهیجان را به دست گرفت.
بر اساس این گزارش ، وی در کارنامه مدیریتی خود سوابقی چون فرماندار تالش ، فرماندار صومعه سرا ، فرماندار خلخال و همچنین معاونت فرمانداری لنگرود و صومعه سرا را دارد.
علیزاده در حال حاضر سِــمَت مشاور حقوقی و امور مجلس استاندار گیلان را بر عهده دارد.ایشان یکی از مدیران اخلاقی و متواضع استان گیلان است

شورای سردبیری پایگاه خبری دیارمیرزا انتصاب ایشان را تبریک گفته و برایشان آرزوی توفیق و خدمت خالصانه از درگاه خداوند باریتعالی را مسئلت می نماییم
شایان ذکر است پیش از این  ، رضا کشاورز چافجیری حدود ۴ ماه سرپرستی فرمانداری شهرستان لاهیجان را بر عهده داشت.

به گزارشدیار میرزا امام جمعه لاهیجان عصر دیروز  در جلسه شورای اداری این شهرستان، لاهیجان را از برخی نقاط جزو محروم‌ترین شهرهای کشور دانست.

حجت‌الاسلام محمدتقی صرفی‌پور با برشمردن محرومیت‌ها و مشکلات مردم لاهیجان، اذعان کرد: شهر لاهیجان از برخی شهرهای دیگر مانند «نورآباد» که بنده در آن حضور داشتم محروم‌تر است.

وی، نبود مصلا، ساختمان فرهنگی هنری، ساختمان سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه خواهران و برادران، فاضلاب و آب شرب مناسب را از بزرگ‌ترین معضلات این شهرستان عنوان کرد.

امام جمعه لاهیجان با انتقاد از جمع‌آوری نشدن برگه‌های قمار توتو توسط دستگاه‌های قضایی در این شهرستان، اذعان کرد: چرا سران قمار توتو پس از جمع‌آوری قمارخانه‌ها همچنان آزاد هستند و برخوردی با آنها صورت نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: چرا پس از چندین بار دستگیری و تنبیه نشدن این افراد آنها را تبعید نمی‌کنند و چرا باید در سطح شهرستان دینی، فرهنگی و ولایت‌مدار شاهد آن باشیم که علناً قمار بازی می‌شود.

صرفی‌پور، پاسخگویی به مطالبات مردمی را مورد تأکید مسئولان قرار داد.

*۲۴ خرداد روز شکست دشمنان و جبهه استکبار است

معاون سیاسی‌ امنیتی استاندار گیلان نیز در ‌اظهار کرد: دشمن هر آنچه که در توان داشت به صحنه آورد تا ۲۴ خرداد حماسه سیاسی آنگونه که رهبر انقلاب فرمودند رقم نخورد.

محمد اکبرزاده، با بیان اینکه ملت ایران بار دیگر حماسه‌ای بزرگ را خلق می‌کنند، افزود: ملت در ۲۴ خرداد بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری افتخار می‌بندند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه مذکور گفت: وابستگی ما به انقلاب ایجاب می‌کند که شبانه‌روز برای انتخابات تلاش کنیم.

ایرج ندیمی با اشاره به مطالبات امام جمعه لاهیجان، افزود: لاهیجان باید از هر نظر تمام داشته‌ها و نداشته‌هایش با شهر نورآباد مقایسه شود.

وی اذعان کرد: تمام اعتبارات پروژه‌های میلیاردی از حالت استانی توسط بنده و دیگر دوستان دوباره به حالت ملی تبدیل شده است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه تمام مسایل صلاحیت‌های نامزدهای شوراهای شهرها اعلام شده است، خاطرنشان کرد: مشکلی درباره تأیید صلاحیت‌ها وجود ندارد.

وی انتخابات در دنیای خارج و داخل را شناسنامه رابطه و اعتماد بین مردم و دولت دانست و یادآور شد: در این حماسه سیاسی باید شبانه روزی وقت گذاشت.

رضا کشاورز سرپرست فرمانداری لاهیجان نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: افتخار بنده در ۳۵ سال خدمت و سه ماه سرپرستی فرمانداری لاهیجان این بود که کمترین تنش را در انتخابات شورای شهر و  ریاست جمهوری داشتیم.

محمد علیزاده ماکلوان، فرماندار جدید شهرستان لاهیجان نیز اظهار کرد: خدا را شاکرم در شهری مشغول به‌کار شدم که انتظارات کشوری و استانی از آن بسیار بالا است و امیدواریم بتوانیم با کمک دوستان و مسئولان این انتظارات را برآورده کنیم.

Share