رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان گیلان:تأثیر روش پامنبری در حال کمرنگ شدن است

از طریق وایبر و واتس آپ اسلام را تبلیغ کنید/فضاهای مجازی از افراد دیندار خالی نشود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حجت الاسلام و المسلمین شکری اظهار کرد: تأثیر روش های پامنبری در حال کمرنگ شدن است و ما باید بتوانیم در فضاهای مجازی مانند وایبر و واتس آپ و… به تبلیغ دین مبین اسلام ادامه دهیم و از این طریق وارد اذهان و خانه های مردم شویم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حجت الاسلام و المسلمین شکری رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان گیلان در مراسم افتتاح سایت حوزه بزرگ و بین المللی امیر المومنین (ع) رشت با بیان اینکه اگر بخواهیم ویژگی عصر و زمانه امروز را در کلمه خلاصه بکنیم عصر دانش است عنوان کرد: در هر پنج سال تمامی دانش های بشری دو برابر می شود که این نشان دهنده ی پیشرفت سریع علم در جهان است.shekari5-03-17_19-06-53
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا حجت الاسلام شکری اضافه کرد:دشمنان ما به سرعت در حال پیشرفت علمی هستند و از این علم برای نابودی معنویت انسان ها استفاده می کنند.
رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان گیلان با اظهار نارضایتی از اینکه افراد انقلابی و دیندار با خالی کردن جامعه و فضای مجازی باعث جولان دادن برخی افراد بی دین شده اند  تصریح کرد: لب دریا ،سینماها و سایت ها و فضای مجازی را نباید از افراد دیندار خالی کرد و باید در این فضاها به فعالیت های فرهنگی پرداخت.
شکری یادآور شد: اسلام حرف برای گفتن زیاد دارد و در حال حاضر نیز مباحث اسلامی در کشورهای مختلف در حال استفاده است بنابراین با این همه امکاناتی که اسلام در اختیار ما گذاشته است به نظر بنده کم کاری صورت گرفته است.
رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان گیلان اظهار کرد: تأثیر روش های پامنبری در حال کمرنگ شدن است و ما باید بتوانیم در فضاهای مجازی مانند وایبر و واتس آپ و… به تبلیغ دین مبین اسلام ادامه دهیم و از این طریق وارد اذهان و خانه های مردم شویم زیرا دین اسلام با مقتضیات زمان پیش می رود.
وی در پایان با بیان اینکه امروزه قرص خواب جوانان فضاهای مجازی است اظهار کرد: امیدوارم یک نرم افزاری مانند وایبر و واتس آپ توسط جوانان ایرانی ساخته شود تا تودهنی محکمی برای اینگونه برنامه های خارجی باشد.

Share