کتک زدن تماشاگر ایرانی توسط پلیس و عراقی ها به خاطر پرچم ایران+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،یک تماشاگر ایرانی که با پرچم ایران و برای حمایت از تیم ملی کشورمان در ورزشگاه محل مسابقه تیم های کره جنوبی وعراق حاضر شده مورد ضرب و شتم قرار گرفت. پس از مسابقه جنجالی مرحله یک چهارم نهایی تیم های ملی ایران و عراق وصعود پر حرف و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،یک تماشاگر ایرانی که با پرچم ایران و برای حمایت از تیم ملی کشورمان در ورزشگاه محل مسابقه تیم های کره جنوبی وعراق حاضر شده مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

پس از مسابقه جنجالی مرحله یک چهارم نهایی تیم های ملی ایران و عراق وصعود پر حرف و حدیث تیم عراق به مرحله نیمه نهایی امروز از ساعت ۱۲:۳۰ تیم های کره جنوبی و  عراق در این مرحله به مصاف یکدیگر رفته اند.

در حاشیه این دیدار یک تماشاگر ایرانی با پرچم ایران وارد ورزشگاه شد که پلیس با او درگیر شده و به همین خاطر وی را کتک زدند. ماجرا از این قرار است که این تماشاگر ایرانی روی سکوها آمده و پرچم ایران را به اهتزاز در آورد که ابتدا تماشاگران عراق با وی درگیر شده و سپس پلیس به نفع آنان وارد درگیری شد.

باعث تاسف است که یک تماشاگر ایرانی در ورزشگاه محل مسابقات جام ملت های آسیا به خاطر برافراشتن پرچم کشورش و بدون ایجاد کوچکترین مشکلی مورد ضرب و شتم پلیس میزبان قرار می گیرد و در رخداد چنین حوادث زننده ای است که بیش از هر زمان دیگری نداشتن نفوذ و نماینده در مجامع بین المللی از کشورمان تاسف را به دنبال می آورد.

نود/

Share