استاندار گیلان در راهپیمایی22 بهمن عنوان کرد:

انقلابی که با مردم آغاز شد و به مردم متکی است با مردم نیز می ماند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن و در مصاحبه با خبرنگاران گفت: حضور گسترده مردم در مراسم باشکوه ۲۲ بهمن نشان می دهد ؛انقلابی که با مردم آغاز شد وبه مردم متکی است با مردم نیز می ماند.

حضور امسال مردم پرنگ تر از سال گذشته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن و در مصاحبه با خبرنگاران گفت: حضور گسترده مردم در مراسم باشکوه ۲۲ بهمن نشان می دهد انقلابی که با مردم آغاز شد و به مردم متکی است با مردم نیز می ماند.حضور امسال مردم پرنگ تر از سال گذشته است

 دکتر نجفی که صبح امروز به همراه نماینده ولی فقیه در گیلان و رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی ﺑﻪ ﺳﯿﻞ ﺧﺮوﺷﺎن ﻣﺮدم ﭘﯿﻮﺳﺖ با بیان اینکه امروز در جشن تولد انقلاب مردم باردیگر ثابت کردند پشتیبان انقلاب اسلامی ایران وجمهوری اسلامی هستند گفت :انقلابی که با مردم آغاز شد وبه مردم متکی است با مردم نیز می ماند.

وی با بیان اینکه مردم گیلان همواره ثابت کردند که در سرما وگرما در شرایط برف سنگین و باران شدید در یوم الله ها حضور پرشور و نشاط دارند گفت :براساس گزارشات رسیده از منابع مختلف به استانداری حضور امسال مردم پرنگ تر از سال گذشته است.

نماینده عالی دولت با اشاره به تاکیدات همیشگی رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور مردمی ومردم سالاری دینی گفت :این حضور پرشور بر اساس تدابیر ایشان بوقوع پیوسته است .

وی همچنین ایستادگی ومقاومت در برابر دشمنان نظام وانقلاب که از صدور اندیشه های آن هراسان هستند را آز آثار دیگر این راهپیمایی دانست وگفت :این حضور همچنین بیانگر وابستگی عمیق به انقلاب وعزم ملی در پاسخ به زورگویان است.

 

Share