نماینده مردم شفت و فومن در مراسم افتتاح کارخانه MDF فومنات

پس از گذشت ۳۰ سال هنوز مشخص نشده که سرمایه گذاری ارزش است یا ضد ارزش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عاشوری با اشاره به اینکه پس از گذشت ۳۰ سال هنوز مشخص نشده که سرمایه گذاری ارزش است یا ضد ارزش،افزود:در شرایط فعلی کشور ما باید از هرگونه سرمایه گذار حمایت کامل کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی گفت:در شرایط فعلی کشور ما باید از هرگونه سرمایه گذار حمایت کامل کنیم.

ashoori_0630ناصر عاشوری نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح کارخانه MDF فومنات که با حضور معاون اول رئیس جمهور انجام شد،اظهار کرد:مشکل تورم، رکود و اشتغال از مهمترین مسائلی است که دولت، مجلس، مردم و اقشار مختلف با آن مواجه هستند.

وی ادامه داد:برای اینکه بتوانیم معضل اشتغال را برطرف کنیم نیاز است در قوانین عادی کشور در حوزه سرمایه گذاری تجدیدنظر نماییم که این امر به نفع کشور و مردم است.

عاشوری با اشاره به اینکه پس از گذشت ۳۰ سال هنوز مشخص نشده که سرمایه گذاری ارزش است یا ضد ارزش،افزود:در شرایط فعلی کشور ما باید از هرگونه سرمایه گذار حمایت کامل کنیم و همچنین واحدهای فرسوده و نیمه تعطیل دولتی را به بخش خصوصی واگذار نماییم تا شاهد ارزش افزوده باشیم.

در ادامه این مراسم مهندس مشمولی مدیرعامل کارخانه MDF فومنات اظهار کرد:کلنگ احداث این کارخانه در سال ۱۳۷۵ در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار زده شد و در سال ۸۲ با ظرفیت ۶۰ هزار مترمربع و اشتغال زایی ۸۵ نفر به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد:طرح توسعه MDF فومنات پارکت، دیوارکوب و … در نظر گرفته شده است که اجرای کامل طرح توسعه می تواند جمعیت ۳۳۰ نفری شاغل در این کارخانه را به ۷۰۰ نفر برساند.

مشمولی خاطرنشان کرد:ظرف مدت ۱۸ ماه آینده پروژه جدید نئوپان را در فازهای مختلف به بهره برداری خواهیم رساند./ایسنا
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share