در دیدار استاندار با مديران عامل بانكهاي صنعت و معدن و ملت

پرداخت تسهیلات ارزان به خسارت دیدگان ناشی از حوادث سال ۹۲ آغاز می شود

دکتر نجفی عصر امروز پس از دیدار با مدیران عامل این بانکها که در تهران انجام پذیرفت گفت :در دیدار با مدیرعامل بانک ملت مقرر شد پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به خسارت دیدگان ناشی از حوادث سال ۹۲ که با مشکلاتی مواجه شده بود از چند روز آینده آغاز شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار با مدیران عامل بانکهای صنعت و معدن و ملت برای پرداخت ۸۰۰میلیارد ریال تسهیلات به طرح های صنعتی وتولیدی به توافق رسید.najafi_9872

،دکتر نجفی عصر امروز پس از دیدار با مدیران عامل این بانکها که در تهران انجام پذیرفت گفت :بانک ملت مبلغ ۳۰۰میلیارد ریال برای پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به تولیدکنندگان گیلانی اختصاص داد.

وی افزود :در دیدار با مدیرعامل بانک ملت مقرر شد پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به خسارت دیدگان ناشی از حوادث سال ۹۲ که با مشکلاتی مواجه شده بود از چند روز آینده آغاز شود.

استاندار گیلان افزود :تسهیل در پرداخت تسهیلات زودبازده ،مشاغل خانگی و مددجویان کمیته امداد نیز از توافقات دیگر با دکتر ساروخانی بوده است.

دکتر نجفی همچنین با اشاره به سفرماه گذشته مدیرعامل بانک صنعت ومعدن به  گیلان گفت : مهندس افخمی در پی توافقات این سفر امروز پرداخت ۵۰۰میلیارد ریال برای تسهیلات تامین نقدگی واحدهای صنعتی در گیلان را دستور داد.

وی افزود :در دیدار با مدیرعامل بانک صنعت همچنین در خصوص حمایتهای این بانک از کارخانجات ریسندگی ،خاور و پوشش و ایجاد شهرک نساجی گفتگو شد.

Share