مدافع 21 ساله ملی‌پوش داماش گیلان

مربی‌های شهرم را سربلند می‌کنم و در لیست نهایی تیم ملی قرار می‌گیرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدافع ملی‌پوش داماش گیلانبا بیان اینکه فوتبال رشت پر از استعداد است و هواداران ما باید به خود ببالند که بازیکنانشان در تمام ایران خواهان دارد گفت :مطمئن باشید فوتبال رشت با میدان دادن به جوان هایش دوباره به اوج خواهد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدافع ملی‌پوش داماش گیلان با بیان اینکه این استان یکی از قطب‌های فوتبال کشور است، گفت: آکادمی باشگاه داماش برای استعدادیابی فوتبال گیلان فعال شود.mahyar nori

 در روزهایی که فوتبال دوستان رشتی در شوک خبر پیوستن محمد آبشک به ملوان به سر می‌برند، جوانی دیگر از دل داماش خیلی بی سر و صدا به تیم ملی امید دعوت شده است.

مهیار نوری تنها با ۲۰سال سن توانسته است با بازی های کم نقصش در خط دفاعی داماش یکی از نفرات دعوتی به تیم ملی امیدها شود، دعوت نوری به تیم ملی بهانه‌ای شد تا گفت‌وگویی با وی داشته باشیم:

 بعد از مدت ها یک خبر خوشحال کننده از اردوگاه داماشی ها مخابره شد!

نوری: واقعا خوشحالم که به تیم امید دعوت شدم ولی این تازه اول راه است! می خواهم نماینده خوبی برای شهرباران باشم و جزء نفرات پایانی تیم ملی امید.

 خودت تصور دعوت به تیم ملی امید را داشتی؟

نوری: ببینید در مورد دعوت به تیم ملی امید بگویم که من قبلا هم در رده نوجوانان عضو تیم ملی بوده ام و اولین باری نیست که از داماش به تیم ملی راه پیدا می کنم. بعد از جدایی بازیکنان بزرگ‌مان در خط دفاعی، رقابت فشرده ای در این فصل بین بازیکنان جوانی که همگی محصول آکادمی داماش اند شکل گرفت. این رقابت فشرده بین دفاع های مرکزی باعث پیشرفت هر چه بیشترمان شد.

خدا را شکر من توانستم از اعتماد کادر فنی نهایت استفاده را ببرم و امروز هم که به تیم ملی دعوت شدم بعد از لطف خدا مدیون کادر فنی و همچنین هم تیمی هایم هستم، امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای داماش و هوادارانش در تیم ملی امید باشم. امیدوارم روزی با پیراهن داماش به تیم ملی بزرگسالان دعوت شوم.

 در مورد چگونگی دعوتت به تیم ملی توضیح می‌دهی؟

نوری: چند روز پیش بود که متوجه شدم استاد مایلی کهن در سفری که به رشت داشته اند از آقای ناظمی در مورد بازیکنان مستعد رشت نظر خواسته بودند که ناظمی بنده را به آقای مایلی کهن معرفی کردند. مطمئن باشید مربی‌های شهرم را سربلند می‌کنم و در لیست نهایی تیم ملی قرار می‌گیرم.

 این روزها هواداران داماش حال و روز خوبی ندارند، شاید دعوتت به تیم ملی امید مرهمی باشد بر زخمهای شان!

 فوتبال رشت پر از استعداد است و هواداران ما باید به خود ببالند که بازیکنانشان در تمام ایران خواهان دارد. مطمئن باشید فوتبال رشت با میدان دادن به جوان هایش دوباره به اوج خواهد رسید.

حرف ناگفته؟

نوری: می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و ابتدا از پدر و مادرم تشکر کنم، سپس از مربیانی که در رده‌های پایه داماش برایم زحمت کشیدند، همچنین از آقایان نظرمحمدی، ربیعی و سرمربی مان امید خان هرندی که برایم زحمت بسیاری کشیدند نهایت سپاس و تشکر را دارم.

می‌خواهم یک بار دیگر از آقایان ناظمی و مایلی‌کهن که زمینه دعوتم به تیم ملی امید را فراهم کردند تشکر کنم و امیدوارم نماینده خوبی برای مردمان دیار باران باشم، گیلان از قطب‌های فوتبال کشور بوده و آکادمی باشگاه داماش برای استعدادیابی فوتبال گیلان باید فعال شود./تسنیم

Share