حجت الاسلام و المسلمین جعفر شجونی

سروش با گوگوش برای ما هیچ فرقی ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام و المسلمین جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز در خصوص حماسه ۹ دی اظهار داشت: مردم ما گاهی تظاهرات می‌کنند که در ظاهر فریاد می‌زنند. اما یکبار از دل و جان فریاد ‌میزنند و نسبت به یک موضوع اعتراض می‌کنند که حماسه ۹ دی از این نوع تظاهرات بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام و المسلمین جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز در خصوص حماسه ۹ دی اظهار داشت: مshajooniردم ما گاهی تظاهرات می‌کنند که در ظاهر فریاد می‌زنند. اما یکبار از  دل و جان فریاد ‌میزنند و نسبت به یک موضوع اعتراض می‌کنند که حماسه ۹ دی از این نوع تظاهرات بود.

**بداخلاقی و خیانت اطلاح طلبان لو داد که آن ها به دنبال براندازی هستند

وی افزود: بداخلاقی و خیانت اطلاح طلبان و اراذل و اوباش وابسته به آن ها مثل‌ منافقین و بهائیان و سلطنت طلب ها در عاشورای سال ۸۸ باعث شد تا اهداف پشت پرده آنها لو برود و خودشان فریاد زدند که انتخابات بهانه است و ما با اصل نظام مخالفیم و درصدد براندازی نظام هستیم.

 **فتنه گران رهبری و اصل نظام را هدف قرار دادند

حجت الاسلام شجونی تصریح کرد: لذا شعارشان مرگ بر اصل ولایت فقیه بود. فتنه گران رهبری و اصل نظام را هدف قرار دادند و همین امر موجب شد تا دل مردم بشکند. مردم تصمیم گرفتند که این تظاهرات را با عمق جانشان برگزار کنند. خود من و پسرم در آن دسته‌ای بودیم که طبل می‌زدیم و زدن طبل نشان دهنده اعلام جنگ است. یعنی همه مردم آماده بودند که علیه فتنه گران به مبارزه بایستند و بساط آنان را جمع کنند.

 **شور و احساس راهپیمایی ۹ دی در تاریخ انقلاب بی‌سابقه بود 

عضو جامعه روحانیت مبارز اضافه کرد: شور و احساسی که در راهپیمایی ۹ دی وجود داشت در تاریخ انقلاب بی‌سابقه بود. بنابراین مردم امسال را هم گرامی نگه دارند و به دشمنان داخلی و خارجی بگویند که ما به موقع در صحنه حاضر می‌شویم و باطن عاشق خودمان را نسبت به رهبری و نظام نمایان می‌کنیم. ما باید امسال دماغ دشمن را به خاک بمالیم و حضور گسترده در راهپیمایی ۹ دی داشته باشیم.

 **سحرخیز و بزرگ تر از آن هم برای نظام عددی نیست 

وی در بخش دیگری از سخنانش در واکنش به اظهارات برخی اصلاح طلبان همچون سحر خیز، گفت: سحرخیز و بزرگ تر از آن هم برای نظام عددی نیست. سحر خیز  به واسطه جرائمش بازداشت شد و به زندان رفت و همین مسئله باعث شد تا بگوید که به امام راحل بی علاقه شده است.

 **  اگر به مردم ما اجازه داده شود ، سران فتنه را نابود می‌کنند

حجت الاسلام شجونی با اشاره به اینکه بزرگتر از این ها مثل کروبی، موسوی و خاتمی  هم حق چنین اظهار نظرهایی را ندارند، خاطرنشان کرد: اگر به مردم ما اجازه داده شود ، سران فتنه را نابود می‌کنند. این ها نه برای انقلاب، نه سیلی خوردند و نه هیچ رنجی دیدند و به یکباره وزیر و وکیل شدند. امثال سحرخیز زیر عبای خاتمی ها و هاشمی ها نفس کشیدند و فکر کردند می توانند به نظام ضربه بزنند. برخی اصلاح طلبان مثل اکبر گنجی(اکبر پونز) و سحرخیز عددی نیستند و از کشور هم فرار کردند.

 ** برخی از اصلاح طلبان همچون قرائت جدیدی از اسلام را بیان می‌کنند

عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: روش منافقین این بود که اول مظلوم نمایی کنند و بعد قرائت جدید از اسلام را شروع کردند. در حال حاضر هم برخی از اصلاح طلبان این رویه را پیش گرفتند و قرائت جدیدی از اسلام را بیان می‌کنند و به دنبال ضربه زدن به عقاید مردم هستند.

 ** سروش با گوگوش برای ما هیچ فرقی ندارد

وی با بیان اینکه آینده این افراد از الان معلوم است، متذکر شد: شما به عنوان مثال سروش را به خاطر بیاورید. سروش در ابتدا عضو ستاد انقلاب فرهنگی ایران بود ولی الان تبدیل به ضد انقلابی شده و به عبارتی سروش با گوگوش برای ما هیچ فرقی ندارد.

 ** یک معلم تانزانیایی اسم امام و رهبری را بر روی فرزندان خود گذاشته

حجت الاسلام شجونی با اشاره به اینکه برخی از اصلاح طلبان جز ریزش های انقلاب هستند گفت: یک معلم سنی سیاه پوش در تانزانیا وجود دارد که با اینکه نام خودش عمر بود، اسم چهار پسرش را ، خمینی، سید علی خامنه‌ای، مطهری و بهشتی گذاشته بود که نشان گر نفوذ ایران در جهان و رویش های انقلاب است. انقلاب ما به صورت مکانیکی صادر نشده، بلکه به صورت دینامیکی به اقصی نقاط کشور صادر شده است.

 ** حصر مجازات موقتی است/ محاکمه سران فتنه خواست ملت است

 عضو جامعه روحانیت مبارز در بخش دیگری از سخنانش درباره حصر سران فتنه، ضمن مردود شمردن تلاش برخی از افراد برای رفع حصر، بیان داشت:‌ حصر مجازات موقتی است. مجازات اصلی که خواست مردم ما نیز هست باید برای سران فتنه صورت گیرد.

 /دانا

Share