فرمانده نیروی انتظامی آستارا

دستگیری ۳۱ معتاد پر خطر از نقاط آلوده و جرم خیز آستارا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده نیروی انتظامی آستارا از دستگیری ۳۱ معتاد پر خطر از نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان خبر داد.سرهنگ رحیم مهدی زاده بیان کرد: به منظور برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد پرخطر ، ماموران انتظامی طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز را در شهرستان آستارا اجرا کردند.

دستگیری 31 معتاد پر خطر از نقاط آلوده و جرم خیز آستارا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده نیروی انتظامی آستارا از دستگیری ۳۱ معتاد پر خطر از نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان خبر داد.سرهنگ رحیم مهدی زاده بیان کرد: به منظور برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد پرخطر ، ماموران انتظامیدستگیری 31 معتاد پر خطر از نقاط آلوده و جرم خیز آستارا طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز را در شهرستان آستارا اجرا کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی با تشکیل تیم های تلفیقی موفق شدند محل های حضور معتادان را شناسایی و ۳۱ معتاد پر خطر را دستگیر کنند.

وی اظهار کرد: دستگیری چهار سارق ، پلمپ پنج واحد صنفی و در مجموع توقیف ۸۶ دستگاه موتور سیکلت و خودروی متخلف از دیگر اقدامات پلیس در راستای اجرای این طرح در یک هفته اخیر بوده است.

مهدی زاده در ادامه گفت: نیروی انتظامی با تمام قوا و ۲۴ ساعته با شماره تماس ۱۱۰ جهت ارائه هر گونه خدمات در خدمت شهروندان است.

وی یادآور شد: همچنین شهروندان می توانند از طریق تماس با شماره ۱۹۷ هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را از عملکرد پلیس ارائه دهند./ایرنا

Share