نماینده مردم شهرستان تالش رضوانشهر و ماسال

از انتصاب افراد خاص برای مدیریت های شهرستانی گلایه مندم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شکری از استقلال تام فرمانداری تالش برای تصمیم گیری های مهم خبر داد و از انتصاب افراد خاص برای مدیریت های شهرستانی و عدم رعایت چهارچوب های لازم گلایه نمود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده محترم شهرستان تالش رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی شب گذشته با شرکت در مجلس عزاداری در مسجد صاحب الزمان (عج) تالش گفت: مشکل اصلی و امروز آمریکا با ایران اسلامی تربیت اشخاص آزاد اندیش و ظلم ستیز است .

shekaridوی با اشاره به نقش آمریکا در ترویج فرهنگ بی عفتی در زمان طاغوت افزود؛ عزت و بصیرت زنان ایران اجازه نداد تا آنها در آن زمان به اهداف خود برسند، ولی امروز با روش های نوین دیگر سعی دارند چادرها را بر زمین بیاندازند تا عفت دختران ما را از جامعه بگیرند.

شکری گفت: بمب هسته ای بهانه ای بیش نیست ، آنها ادعا دارند دویست سال از ما جلوتر هستند و به طور معمول نباید نگران پیشرفت علم ما باشند ولی باید توجه داشت که آنها به واقع نگران ظهور شخصیت ها و اعتقادات عاشورایی ما هستند.

نماینده شهرستان تالش در مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی از پیامدهای جنگ فرهنگی گفت: این جنگ زینب ها را از انقلاب اسلامی خواهد گرفت .

وی با برشمردن آسیب پذیران تحریم اقتصادی افزود:صف اول جنگ اقتصادی را جوانان و مستمندان جامعه تشکیل می دهند

شکری گفت: آمریکا با داستان طولانی کردن مذاکرات به دنبال برد نهایی و یکطرفه می باشد و عملاً اعتقادی به توافق نهایی جامع دو جانبه ندارد و همه این برنامه ها به خاطر بی آبرو شدن آنها نزد افکار عمومی است و این ایران بوده که در دنیا حرف اول را از نظر مقاومت و آزاد اندیشی زده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به طولانی شدن مذاکرات گفت: آنها می خواهند با فشار روانی بر جامعه جوان کشور به خاطر ایجاد اشتغال و همچنین فشار اقتصادی بر فقرا از مسئولین زهر چشم بگیرند .

وی از مسئولین خواست با روشن شدن ترفند دشمنان تمام همیت خود را برای ایجاد اشتغال جوانان بسیج کنند.

شکری گفت: امکانات برای ایجاد اشتغال در کشور فراوان است ولی گوش شنوایی برای اجرای اوامر رهبری وجود ندارد ، آمریکا صفتان داخلی مانع از تحقق اهداف نظام می شوند.

وی در ادامه اظهار کرد متاسفانه چند درصد اندکی در کشور با پشتوانه قدرتی که دارند اقتصاد و ثروت مملک را در دست گرفته اند و سیاست آمریکایی را در کشور اجرا می کنند.

عضو کمسیون اقتصادی مجلس افزود مردم از عزت خود عقب نشینی نخواهند کرد و تاکنون هم اینطور عمل کرده اند ما نیز نباید خود را تسلیم خواسته های نامشروع استکبار جهانی کنیم و با تحلیل درست از وضعیت موجود بصیرت خود را افزایش دهیم.

محمود شکری از جوانان به عنوان ثروت ملی نام کرد و از متمکنین خواست همانند جنگ تحمیلی ثروت خود را در راستای تولید و اشتغال جوانان بکار ببرند.

وی گره زدن توافق هسته ای را به معیشت مردم را خیانت بزرگ توصیف کرد و افزود از ظرفیتها و ابزار داخلی باید جهت اشتغال و رفع فقر بهره گرفت.

وی همچنین درخصوص وضعیت عملکرد خود در شهرستان نیز افزود اگر مسئولی در برابر ناپاکی ها و ناملایمات مقاومت نکند به مردم منطقه خیانت کرده است و اگر به کسی به ناحق در جایی مسئولیتی واگذار کند باید بگذارد و برود.

وی اشتغال را مهمترین دغدغه مسئولان منطقه دانست و افزود این خواسته را حق مردم دانست و از مسئولین خواست در این راستا خود را وابسته به گروه یا خانواده های خاص نکنند.

شکری از استقلال تام فرمانداری تالش برای تصمیم گیری های مهم خبر داد و از انتصاب افراد خاص برای مدیریت های شهرستانی و عدم رعایت چهارچوب های لازم گلایه نمود .

وی از گلایه خانواده شهداء نسبت به انتصاب اخیر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پرده برداشت و افزود آنها بحق از ما انتظار دارند و از ما می خواهند حافظ خون شهداء باشیم.

 /مریان خبر

Share