فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش

ناوشکن دماوند آماده الحاق به ناوگان دریایی شمال است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش درخصوص الحاق ناوشکن «دماوند»به ناوگان شمال گفت : این ناوشکن تمامی آزمایشها و سنجش های لازم را به بهترین شکل پشت سر گذاشته و آماده است تا در نخستین فرصت،به ناوگان ملحق شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی  دیارمیرزا ، فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش درخصوص الحاق ناوشکن «دماوند»به ناوگان شمال گفت : این ناوشکن تمامی آزمایشها و سنجش های لازم را به بهترین شکل پشت سر گذاشته و آماده است تا در نخستین فرصت،به ناوگان ملحق شود.
hadad_9685 (3)به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی ,امیر دریادار افشین رضایی ‌حداد درجمع خبرنگاران به مناسبت هفتم آذر سالروز حماسه ‌آفرینی ناوچه موشک‌انداز «پیکان»و عملیات مروارید،با تشریح این حماسه اظهارکرد: هفتم آذر تبلور ایثار و جانفشانی‌های پرسنل قهرمان و جان برکف نیروی دریایی در برقراری ثبات و امنیت در آب‌های نیلگون خلیج فارس و دریای عمان است.
وی با بیان اینکه نیروی دریایی دردوران دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی آفریده است،تصریح کرد: دشمن بعثی با بسیج کامل نیروی دریای و هوایی خود از پایانه‌های صدور نفت «البکر»و «الامیه»مراقبت می‌کرد.
فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش گفت: درتلاش هستیم ازتمامی ظرفیت‌ها استفاده کنیم و امروز نیروی دریایی در تمامی زمینه‌ها آماده همکاری با سایر دستگاه‌ها است و ساخت شناورهای کی از نیازهای ماست و توسعه ناوگان نیروی دریایی از تدابیر مقام معظم رهبری است که در دریا حضور فعالی داشته باشیم.
رضایی‌حدادخاطرنشان کرد: منافع بسیار زیادی در دریا داریم که بخش عمده‌ای مغفول مانده و باید بیشترین بهره را از دریا ببریم.
‌وی تصریح کرد: از برکات انقلاب اسلامی خدمت نیروی دریایی به مردم کشور خودمان و استکبارستیزی بود وامروز به دنیا ثابت کرده‌ایم برای اعتلای اهداف نظام تلاش کنیم.
فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش با تصریح براینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تحریم‌های غرب باخودباوری به عزت رسیدیم،خاطرنشان کرد: امروز از تجهیزات به روزتر و کارآمدتر ساخت کشورمان برای خدمت به مردم استفاده کنیم.
رضایی‌حداد با اشاره به نقش نیروی دریایی در بحران برف،گفت: نیروی دریایی در بحران برف سال گذشته انزلی در غرب این شهرستان ورود کرد و بسیارموفق بود و توانست به مردم خدمت کند.
وی با بیان اینکه سالانه نیروی دریایی برای اینکه توان نظامی خود رابه محک بگذارد و آموزش‌هایی که درطول سال می‌بیند را در دریا به مرحله عمل بگذارد،این رزمایش‌ها انجام می‌شود،گفت: رزمایش ولایت ۹۳ درشمال اقیانوس هند و دریای عمان اواخر آذرماه برگزار می‌شود.
فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش درخصوص الحاق ناوشکن «دماوند»به ناوگان شمال گفت : این ناوشکن تمامی آزمایشها و سنجش های لازم را به بهترین شکل پشت سر گذاشته و آماده است تا در نخستین فرصت،به ناوگان ملحق شود.
رضایی‌حداد درارتباط باحضور ناوگان شمال در رزمایش بزرگ دریایی که اواخرآذرماه در آبهای جنوب برگزارمی شود،گفت: دراین رزمایش ناوگان شمال با جمعی ازنیروهای خود به علاوه بخشی ازتجهیزات قابل انتقال،شرکت خواهدکرد .
وی همچنین تاکید کرد: تمرینهای نظامی و رزمایش ها فرصتی خوب و مغتنم برای کسب تجربه و به محک گذاشتن آموخته ها است.
hadad_9685 (2)فرمانده ناوگان شمال و ارشد نظامی آجا در استان گیلان در پایان گلباران مزار شهدا،دیدار با امام جمعه شهرستان بندرانزلی،جلسات سخنرانی در دانشگاههای گیلان و مدارس و برگزاری محافل انس با قرآن را از برنامه های این هفته،اعلام کرد.
گفتنی است هفتم آذرماه یادروز پایمردی مردان سفیدپوش ناوچه پیکان است که باحضور مقتدرانه خود ضرب شستی سنگین به دشمن متعرض به ایران اسلامی وارد ساختند و قلب دریایی آنها برای همیشه در آبی خلیج همیشه فارس جاودانه شد.
منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرماندهی ارشد آجا،در استان گیلان و درشهرستان ساحلی انزلی است.

Share