مهرداد بائوج لاهوتی

خانم ابتکار بجای ابراز همدردی و تائید مشکلات از اهرم‌های قانونی‌اش استفاده کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: آلودگی محیط زیست به مرز بحران رسیده است. از خانم ابتکارمی‌خواهم از همه اهرم‌های قانونی برای برخورد قاطع و جدی با عوامل آلوده‌کننده محیط زیست برخورد کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: آلودگی محیط زیست به مرز بحران رسیده است. از خانم ابتکارمی‌خواهم از همه اهرم‌های قانونی برای برخورد قاطع و جدی با عوامل آلوده‌کننده محیط زیست برخورد کنند.lahooti_8733 (1)

مهرداد بائوج لاهوتی گفت: از رئیس سازمان محیط زیست می‌خواهم که جای ابراز همدردی و تأیید مشکلات زیست محیطی از اهرم‌های قانونی‌اش استفاده کند و مثلاً جلوی شماره‌گذاری خودروها و موتورسیکلت‌های غیراستاندارد و آلوده‌کننده هوا را بگیرد.

وی گفت: هر دستگاه موتورسیکلت حدود ۷.۵ گرم منواکسید کربن تولید می‌کند و در عین حال ۸۰۰۰ دستگاه تاکسی دودزا این وضعیت را تشدید می‌کنند که هر کدام بیش از ۸ گرم منواکسید کربن تولید می‌کنند. چرا سازمان حفاظت محیط زیست جلوی تولید این وسایل نقلیه آلوده‌زا را نمی‌گیرد؟

وی با استقبال از ورود وزارت صنعت، معدن و تجارت، شهرداری و راهنمایی و رانندگی برای راه‌اندازی خط تولید موتورسیکلت‌های پاک، گفت: تولید موتورسیکلت‌های برقی که با سوخت پاک حرکت می‌کنند اقدام خوبی است که باید به تولید خودروهای با سوخت پاک نیز منجر شود./ایسنا

 

Share