در نشست هيئت مديره منطقه آزاد انزلي با حضور استاندار گيلان مطرح شد

استفاده از فرصت منطقه آزاد برای افزایش درآمد سرانه مردم گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نجفی در این نشست با اشاره به رویکرد مثبت ایجاد شده و اقدامات خوب صورت گرفته در منطقه آزاد انزلی اظهار داشت : نماد تلاش و فعالیت در این منطقه کاملا مشهود و نمایان است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر محمد علی نجفی در این نشست با اشاره به رویکرد مثبت ایجاد شده و اقدامات خوب صورت گرفته در منطقه آزاد انزلی اظهار داشت : نماد تلاش و فعالیت در این منطقه کاملا مشهود و نمایان است .

jpg2706استاندار با بیان اینکه گیلان از ظرفیت و توانمندی بالایی در بخش های مختلف برخوردار است که باید با بهره گیری از این استعدادها در جهت توسعه و شکوفایی استان تلاش کنیم گفت :  باید از فرصت حضور منطقه آزاد انزلی در جهت  ایجاد اشتغال پایدار و افزایش درآمد سرانه مردم  بهره گیریم .

علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و عضو  هیئت مدیره منطقه آزاد انزلی  نیز در این نشست با ابراز خرسندی از هماهنگی خوب ما بین مدیریت استان و منطقه آزاد انزلی اظهار داشت : این هماهنگی نقش بسزایی را در دستیابی به موفقیت و توسعه استان ایفاء خواهد نمود و امیدواریم این هماهنگی ها تداوم یابد .

مدیرعامل منطقه آزاد بندر انزلی با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این منطقه از افزایش درآمد این منطقه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود : این افزایش درآمد موجب گردید تا پروژه های عمرانی این منطقه که سالهای گذشته غیر فعال بودند را فعال کنیم .

مسرور با اشاره به افزایش ۳۹۵ درصدی هزینه های عمرانی این منطقه اظهار داشت : هزینه عمرانی ۸ماه گذشته در این منطقه ۷ میلیارد تومان بود که با توجه به تلاش های صورت گرفته این آمار در مدت مشابه سال جاری به ۳۵ میلیارد تومان افزایش یافته است .

وی با اشاره به اینکه برای ساخت بندر کاسپین امسال ۱۱میلیارد و۸۰۰میلیون تومان هزینه شده است گفت :این در حالی است که سال گذشته برای این پرو‍ژه ۳۰۰میلیون تومان هزینه شده بود.
jpg2704

Share