به دلیل وجود گل و لای

یکی از لاین‌های محور لنگرود ـ لاهیجان همچنان مسدود است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده پلیس راه گیلان اظهار کرد: با توجه به آبگرفتگی مسیر لنگرود به لاهیجان که در ساعت‌های عصر دیروز مسدود شده بود اکنون باز شده اما به دلیل وجود گل و لای، یک خط این محور هنوز مسدود است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بر اثر شدت بارندگی و جمع شدن گل و لای یک خط از محور لنگرود به لاهیجان مسدود است.

13910916000226_PhotoA به دنبال بارندگی شدید در دو روز اخیر محور ارتباطی لنگرود به لاهیجان در حد فاصل لیالستان به دیوشل مسدود شده بود که با تلاش نیروهای راهداری و پلیس یک لاین آن گشایش یافت.

فرمانده پلیس راه گیلان اظهار کرد: با توجه به آبگرفتگی مسیر لنگرود به لاهیجان که در ساعت‌های عصر دیروز مسدود شده بود اکنون باز شده اما به دلیل وجود گل و لای، یک خط این محور هنوز مسدود است.

مهیار رستگار با بیان اینکه یک خط محور مذکور باز است و تردد در آن جریان دارد، گفت: تردد در این یک خط به کندی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه مشکلی به جز در شرایط بارندگی وجود ندارد، از رانندگان محور لنگرود به لاهیجان در حد فاصل لیالستان به دیوشل خواست تا با آرامش و صبر و حوصله رانندگی کنند.

فرمانده پلیس راه گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به ماه محرم دسته‌های عزاداری و سیاه‌پوش شب‌ها در حال تردد هستند و رانندگان باید با احتیاط بیشتر رانندگی کنند و مراقب افراد پیاده باشند.

وی رانندگان را به پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز و رعایت قوانین رانندگی سفارش کرد.

/فارس

Share