جعفرزاده در دفاع از وزیر پیشنهادی علوم

وزارت علوم نباید رها شود/رئیس دولت باید تیمش را خودش انتخاب کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس گفت: در حال حاضر در کشور ۴.۵ میلیون دانشجو داریم مگر یک سرپرست چقدر اختیارات دارد؟ بگذارید ایشان کارشان را بکنند و آقای نجفی نمی تواند با اختیارات محدود وزارت علوم را اداره کند و وزارت علوم نباید رها شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس گفت: در حال حاضر در کشور ۴.۵ میلیون دانشجو داریم مگر یک سرپرست چقدر اختیارات دارد؟ بگذارید ایشان کارشان را بکنند و آقای نجفی نمی تواند با اختیارات محدود وزارت علوم را اداره کند و وزارت علوم نباید رها شود.

jafarz1_origغلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم اظهار داشت: : من خدا را شاکرم تمام کسانی که صحبت کردند از دلسوران نظام هستند. امیدوارم هیچ کدام از حرف ها در طرف مقابل ایجاد کدورت نکند و خدا را شاکرم همه ما یک هدف مشترک داریم و همکاران من ما باید بپذیریم که الان رئیس دولت یازدهم نظام جمهوری اسلامی آقای دکتر روحانی است.

وی اضافه کرد: باید قبول کنیم کسی که رئیس دولت می شود باید تیمش را خودش انتخاب کند. نقش مجلس آن است که این فردی را که رئیس جمهور انتخاب کرده اگر ناشایست بود مخالفت کند.

نماینده مردم رشت بیان داشت: انصافا به چه دلیلی اعلام شد که نیلی شایسته این نیست که بر مسند وزارت علوم نشیند؟ ایشان از نیروهای ارزشی نظام و انقلاب بوده و همکاریش با شهید طهرانی و جایگاه علمی و سابقه انقلابی که دارد و از همه مهمتر ایشان از جنس دانشگاه است.

جعفرزاده افزود: آقای احمدآبادی باید بیاید پاسخ همه را بدهد. برادران من ۴ ماه آقای احمدآبادی دانشگاه تهران را بدون تشنج اداره کرد و به سوابق احمدآبادی ایراد گرفتند. ولی خیلی از وزرای ما ببینید سابقه مدیریتشان چی بود. چرا این اشکالات را به آقای نیلی می گیرید.

وی گفت: در حال حاضر در کشور ۴.۵ میلیون دانشجو داریم مگر یک سرپرست چقدر اختیارات دارد؟ بگذارید ایشان کارشان را بکنند و آقای نجفی نمی تواند با اختیارات محدود وزارت علوم را اداره کند و وزارت علوم نباید رها شود.

نماینده مجلس ابراز داشت: آقای نیلی به این مجلس معرفی شد که تمام مراحلش هم قانونی طی شد و آقای احمدآبادی هم نقش خودشان را قطعا بیان می کنند اما چیزی که الان وجود دارد با توجه به خروج نخبگان از کشور، آقای احمدآبادی از جنس دانشگاه است. کمک کنید دانشگاه ها سرپرستی شود. مشکلات مردم چیزی دیگر است و ما هنوز نتوانستییم یک پاسخ قاطعی برای فرجی دانا به مردم بدهیم. بیایید ایشان را کمک بکنید و من فکر می کنم با ویژگی های ایشان هم جایگاه علمی اش و مدیریتی اش دارای ویژگی های مثبت است.

وی خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم به این دولت کمک کنیم. اگر هم مطالبی گفته شد قطعا از سر دلسوزی بود. از آقای لاریجانی انتظار دارم چون مخالف هستند، تجددنظر کنید./ایسکانیوز

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share