نماینده مردم فومن و شفت مطرح کرد

راهکار مجلس برای جلوگیری از تعطیلی پروژه های عمرانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس گفت: مجلس برای جلوگیری از تعطیلی پروژه‌های عمرانی به دولت راهکار ارائه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس گفت: مجلس برای جلوگیری از تعطیلی پروژه‌های عمرانی به دولت راهکار ارائه کرد.

ashoori-fooman1472 (5)ناصر عاشوری با اشاره به اینکه مجلس راهکارهایی برای دولت ارائه کرد که پروژه‌های عمرانی از قبیل  گاز،راه، سدسازی و بسیاری از پروژه‌های عمرانی در کشور تعطیل نشود، اظهار کرد: به همین منظور دولت باید سرمایه‌گذار و پیمانکار را در پروژه معرفی و موافقت‌نامه معادله کنند تا بخشی داخلی و بخشی از سهام دولتی تامین و به شرکت سرمایه‌گذار واگذار و  اصل و فرع سود پرداخت شود.

وی با اشاره به اجرایی کردن و سرعت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی و کارهای این حوزه در دستور اولویت کاری قرار گیرد، افزود: از مدیران استانی انتظار داریم به پروژه‌های از قبل مانده در این شهرستان نگاه ویژه داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس گفت: جاده فومن شفت سراوان بعد از بازگشایی از جاده‌های حادثه‌ساز و خطرناک است و بعد از جاده رشت لاهیجان در رتبه دوم جاده‌های حادثه خیز قرار دارد.

عاشوری با بیان اینکه پل‌های تخریبی زیادی در شهرستان وجود دارد، تاکید کرد: پل دروشه،چپول و سیغ بون از پروژه‌های نیمه تمام هستند و با توجه به محرومیت‌های منابع مالی در این زمینه تلاش می‌کنیم تا سرمایه‌گذار جذب شود.

وی با اشاره به ارائه راهکار در لایحه‌ای به دولت برای پیش‌بردن پروژه‌های عمرانی در کشور، خاطرنشان کرد: با اجرای این لایحه کارهای عمرانی تعطیل نمی‌شود، از سرمایه‌گذاران داخل شهرستان می‌خواهیم با جدیت به اجرای طرح‌ها بپردازندو

نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس درباره توسعه و آسفالت راه‌های روستایی در شهرستان‌های فومن و شفت، گفت: در شهرستان‌های شفت و فومن ۱۲۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت  می‌شود که ۶۰ کیلومتر مربوط به شفت و ۶۰ کیلومتر برای شهرستان فومن است.

عاشوری تاکید کرد: دولت یک تیم است باید با همگرایی و هماهنگی و پوشش شکاف کار کنند، مدیران نباید جلوی کار همدیگر را بگیرند بلکه باید با تلاش این اعتبارات را اختصاص یابد این اعتبارات بیت المال است و برای آسایش و آرامش مردم باید هزینه شود.

وی با اشاره به اینکه نباید به مقررات و قوانین جزیره‌ای نگاه کنیم، گفت: مدیران هم خوانی داشته باشند و بر علیه هم کار نکنند، هیچ اداره‌ای حق شکایت در مراجع قضایی علیه اداره دیگر را ندارد قوانین برای توسعه و سازندگی است.
/تسنیم

Share