گزارش زنده دیارمیرزا از لیگ دسته اول

پیروزی پسران شهرباران در یک روز بارانی برابر راهیان کرمانشاه

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نیمه نخست دیدار تیم های داماش گیلان و راهیان کرمانشاه از هفته چهارم سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دیدار تیم های داماش گیلان و راهیان کرمانشاه از هفته چهارم سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور با پیروزی یک بر صفر تیم داماش گیلان به پایان رسید.IMG_9551

برای تیم داماش گیلان در این بازی بهنام لایقی فر ,امیر تیزرو,هادی سهرابی ,بهنام عسکر خانی ,محمد رستمی لیچاری,مهیار نوری جوبنی,حسن نجفی(.سعید مرتضوی),کیانوش میرزایی,حمید خدابنده لو(طالبی),سعید قدمی,سعید اسماعیل پور(ترکاشوند) در این دیدار به میدان رفتند.

مسعود پورمحمد,امین پورعلی,امین حجازی(کامران یاوری ) ,وحید ارمی ,اسماعیل باله مقدسی ,رضا نبی زاده ,کامران یاوری ,وحید امانی ,هادی نصرالهی(فرامرزی) ,علی حسینی ,حامد حاجتی(محمد احمدپور ) یازده بازیکن راهیان کرمانشاه را تشکیل می دهند.

داماش در این دیدار با پیراهن های سر تاسر سفید و جدید خود به میدان رفته است و بازیکنان راهیان کرمانشاه نیز لباس قرمز رنگ بر تن کرده اند.

در نیمه ی اول بازی شاهد یک بازی روان از بازیکنان داماش بودیم اما در نهایت بازیکنان این تیم موفق به گشودن دروازه حریف نشدند.

نیمه دوم بازی تماشگران شاهد یک بازی یک سویه از طرف داماش بودند که حملات متعددی از سوی داماش پی ریزی می شد و تیرک و دفاع تیم حریف مانع از گلزنی پسران دیارمیرزا می شد .

سعید مرتضوی بازیکن تیم داماش گیلان که در دقیقه ی نود بازی جایگزین حسن نجفی شده بود پس از دفع ناقص دروازبان تیم راهیان توانست در یک ضربه ریباند تک گل این بازی را به ثمر رساند.

وحید ارمی بازیکن راهیان کرمانشاه در دقیقه ۸۸ و هادی سهرابی کاپیتان داماش در وقت های اضافه نیمه دوم با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شدند.

حواشی:
قیمت بلیط رقابت های لیگ دسته اول کشور سه هزار تومان است اما به دلیل عدم چاپ بلیط های سه هزار تومانی با دخالت الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان بازی رایگان اعلام شد.گفتنی است به همین دلیل درب های ورزشگاه تنها نیم ساعت قبل از شروع دیدار به روی تماشاگران گشوده شد.
مهدوی فرماندار شهرستان رشت با حضور در ورزشگاه شاهد بازی پسران شهر باران بود.

در بین دو نیمه از بازیکنان گیلانی تیم فوتبال هفت نفره تیم ملی ایران که در مسابقات پار آسیایی اینچئون موفق به کسب مدال طلا شده بودند  تقدیر به عمل آمد.
پس از کسب پیروزی بازیکنان داماش به سبک تیم بایرن مونیخ آلمان به سوی هواداران رفتند.

امید هرندی سرمربی تیم داماش گیلان پس از کسب پیروزی بین تماشگران تیفوسی داماش رفت و از همه ی آنان خواهش کرد تا تنها به تشویق تیم خود بپردازند و به هیچ وجه از دشنام و ناسزا به بازیکنان و تیم مقابل ندهند.

Share