جعفرزاده نماینده رشت

قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده و در حوزه رفاه مردم برنامه‌های دولت ضعیف است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده گفت: ما از دولت انتظار داریم که در امور اقتصادی یک دولت رفاه هم باشد در حالی که اکنون به هر دلیلی این چنین نیست. من فکر می کنم در حوزه رفاه مردم برنامه‌های دولت تا حدی ضعیف باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با آفتاب یزد و در پاسخ به این سوال که چرا به رغم ثبات قیمت‌ها در ماه مبارک رمضان تقاضای مردم برای خرید کالاهای مصرفی کاهش یافته است؟ گفته است: قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده و مثل jafarzade8c36fbگذشته نیست که مردم قدرت خرید بالایی داشته باشند و حتی مراجعات به نمایندگان هم نشان می دهد که فقر مقداری زیاد شده است.
وی افزود: ما از دولت انتظار داریم که در امور اقتصادی یک دولت رفاه هم باشد در حالی که اکنون به هر دلیلی این چنین نیست. من فکر می کنم در حوزه رفاه مردم برنامه‌های دولت تا حدی ضعیف باشد. شرایط اقتصادی کشور، رونق بازار کسب و کار و تنظیم بازار دست دولت است و دولت باید برنامه هایی برای تنظیم بازار داشته باشد. جعفرزاده در عین حال گفت: قطعا امسال در ماه رمضان شاهد التهاب قیمتی نبوده ایم و خیلی دچار شوک‌های ناشی از بی انضباطی بازار نیستیم اما به هر حال قدرت خرید مردم هم کاهش یافته است.

Share