استخدام جوانان متعهد در مرزبانی گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید یوسف مرتضوی درباره استخدام نیرو در مرزبانی ناجا اظهار کرد: مرزبانی ناجا به منظور تکمیل نیروی انسانی خود برای پاسداری از مرزهای کشور از بین جوانان متعهد و ولایت‌مدار استخدام به عمل می‌آورد. وی با بیان اینکه فراخوان این استخدام توسط فرماندهی مرزبانی ناجا صورت گرفته است، افزود: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید یوسف مرتضوی درباره استخدام نیرو در مرزبانی ناجا اظهار کرد: مرزبانی ناجا به منظور تکمیل نیروی انسانی خود برای پاسداری از مرزهای کشور از بین جوانان متعهد و ولایت‌مدار استخدام به عمل می‌آورد.

13910407000001_PhotoAوی با بیان اینکه فراخوان این استخدام توسط فرماندهی مرزبانی ناجا صورت گرفته است، افزود: فرماندهی مرزبانی گیلان نیز مبادرت به این کار کرده است.

فرمانده مرزبانی گیلان با تصریح بر اینکه استخدام مرزبانی در گیلان در آبان ماه جاری انجام می‌شود، گفت: از بین داوطلبان واجد شرایط در مقطع درجه‌داری «دیپلم» با برگزاری آزمون ورودی و دیگر مراحل گزینشی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر تا ۱۰ آبان ماه جاری به سایت www.police.ir و مرکز گزینش و استخدام استان مراجعه و یا با شماره ۲۱۸۵۵۵۶ـ۰۱۳ تماس بگیرند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: مرزبانی گیلان با تشریح جزئیات استخدام و اطلاع‌رسانی در روزنامه‌های کثیرالانتشار استان موجب گرایش روزافزون داوطلبان به خدمت در مرزبانی شده است.

/فارس

Share