از تحرکات مسلحین در جنوب حلب تا کشتار وحشیانه در رقه+تصاویر

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مخالفین مسلحین مدعی شده اند احرار الشام در پی حمله ای در جنوب حلب موفق به تسخیر روستاهای الجعاره ,طاطا و عقربه در نزدیکی صنایع دفایی شده است . اما ارتش سوریه در پاسخ این ادعا اعلام کرده است حمله ی مسلحین با شکست مواجه و […]

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مخالفین مسلحین مدعی شده اند احرار الشام در پی حمله ای در جنوب حلب موفق به تسخیر روستاهای الجعاره ,طاطا و عقربه در نزدیکی صنایع دفایی شده است .

اما ارتش سوریه در پاسخ این ادعا اعلام کرده است حمله ی مسلحین با شکست مواجه و احرار الشام موفق به سیطره بر این روستاها نشده اند.

این روزها و پس از خبر قریب الوقوع تکمیل محاصره ی حلب ؛ تحرکات مسلحین در اطراف شهر بیشتر شده و از این جهت حملات پراکنده ای برای بهبود وضعیت انجام می دهند .

در تازه ترین حملات مسلحین ؛ گروههای تروریستی جیش المجاهدین و احرار الشام از دیروز صبح حملاتی را به منظور قطع راه ارتباطی حلب به صنایع دفاعی ترتیب داده اند .هرچند که قطع کامل مسیر با شرایط فعلی بعید به نظر میرسد با اینحال اینگونه حملات نباید کوچک شمرده شود ..

مسلحین در تلافی شکست خود در عملی پست و جنایتکارانه به قسمتی از عقربه نفوذ کردند و ۱۰ نفر از اعضای یک خانواده را کشته و اجساد آنها را آتش زدند.

south east allepo 2

در تازه ترین جنایت داعش امروز این گروه تروریستی در شهر رقه اقدام به اعدام  ۴ تن از سربازان ارتش سوریه در ملا عام کرد. پس از اعدام پیکر این شهدا بروی زمین کشیده شد .

لعنت الله علی قوم الظالمین…

B2-1VRcCEAAwTak B2-1WT8CIAAXNlD B2-1X2aCMAAtXj2 B2-1Y6OCAAAUfX3

Share