گریه‌‌های بی امان دختر دونده ایرانی +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ورزشکار هفتگانه ایران نتوانست در بخش زنان به نتیجه ایده آلش در بازی های آسیا برسد. او به همین خاطر بعد از ناکامی به شکلی ناراحت کننده اشک ریخت. سپیده توکلی دونده هفتگانه ایران خیلی امیدوار بود در اینچئون به رویاهایش برای کسب اولین مدال تاریخ زنان ایران در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و635475959049570684رزشکار هفتگانه ایران نتوانست در بخش زنان به نتیجه ایده آلش در بازی های آسیا برسد. او به همین خاطر بعد از ناکامی به شکلی ناراحت کننده اشک ریخت.

سپیده توکلی دونده هفتگانه ایران خیلی امیدوار بود در اینچئون به رویاهایش برای کسب اولین مدال تاریخ زنان ایران در آسیا رنگ واقعیت ببخشد و همه را شگفت زده کند اما شانس با او یار نبود.

این دونده زن ایرانی که در ۱۰ رشته مختلف مسابقات دوو میدانی به رقابت با حریفان خود پرداخت در نهایت به عنوان ششمی رسید و دستش از کشب مدال کوتاه ماند. او که فکر می کرد باید به مدال بازی های آسیایی اینچئون برسد، بعد از ناکام ماندن در کسب این عنوان به روی سکو ها رفت و در کنار مربی اش اشک ریخت. او شاید با خود فکر می کرد این پایان کار اوست اما سپیده توکلی باید بداند که راه برای موفقیت او همچنان باز است و در مسابقات آتی می تواند به اهدافش برسد.

این تصویر ناراحت کننده توسط یکی از خبرنگاران اعزامی ایران در بازی های آسیای شکار شده است:

635476103479435965
/جام جم

Share