در جشنواره تئاتر ابریشم صومعه سرا

پروانه معصومی پس از مدت ها در برابر دوربین دیده شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بازیگر پیشکسوت سینما و تلوزیون ایران پس از مدتها در یک جشنواره تئاتر جوان در صومعه سرا مقابل دوربین خبرنگاران و اهالی هنر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بازیگر پیشکسوت سینما و تلوزیون ایران پس از مدتها در یک جشنواره تئاتر جوان در صومعه سرا مقابل دوربین خبرنگاران و اهالی هنر قرار گرفت.
پروانه معصومی، بازیگر معروف سریالهایی چون پلیس جوان، ماه عسل، دریاییها و یوسف پیامبر اینروزها کمتر در عرصه سینما و تلوزیون ظاهر میشود و مدت زمانیست در یکی از روستاهای اطراف صومعه سرا و در گوشه ای خلوت و به دور از هیاهو ساکن شده است.

 معصومی که اینروزها کمتر در تلویزیون یا جشنواره ها حاضر می شود و یا با عبارتی مدت زمانیست که اصلاً جلوی دوربین ظاهر نشده اینبار در یک جشنواره جوان هنرجویی به عنوان “جشنواره تئاتر ابریشم” در شهرستان صومعه سرا ظاهر شد و به عنوان داور این جشنواره به ایفای نقش پرداخت.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون این روزها جدای از فعالیت های بازیگری مشغول پرورش گل ها و درختانش در صومعه سرا است و زندگی در یکی از روستاهای این شهرستان گیلان را برگزیده است.

در جشنواره تئاتر ابریشم پروانه معصومی، نسیم بابایی، رضا عباسی، مهرداد پیر نیا، امیر حامد، محسن اشرفخانی و محسن شکوفنده  به عنوان داوران جنشنواره حضور داشتند و نمایش “دستان پاک رفتگر” به کارگردانی سید عماد بذله و نویسندگی حدیثه فتحی پور مورد ستایش داوران و تماشاچیان قرار گرفت.

این جشنواره به همت مهدی مهربان، کارگردان گیلانی اهل صومعه سرا برگزار گردید و معصومی برای کمک به برگزاری جشنواره و آشتی دادن مردم استان با مقوله تئاتر به همکاری با مهربان در کنار مسئولین فرهنگی استان پرداخت که مورد استقبال کم نظیر هنرمندان و جوانان نیز قرار گرفت.

عکس زیر پروانه معصومی به عنوان بازیگر پیشکسوت در کنار نسیم بابایی بازیگر جوان سینمای کشور به عنوان داور این جشنواره را نشان میدهد.
DSC_0211 DSC_0180 DSC_0214 DSC_0312 DSC_0103
/خبرگزاری صومعه سرا

Share