امام جمعه انزلی :

انگلیس در حد و قواره ای نیست که برای ایران خط و نشان بکشد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، امام جمعه انزلی در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به سازمان ملل به دستاورد های این سفر و سابقه ی منحوس کشورهای غربی خصوصا انگلیس اشاره نمود و بر شناسایی هر چه بیشتر فریب ها و مکر های این روباه پیر تاکید کرد.

anzali اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، امام جمعه انزلی در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به سازمان ملل به دستاورد های این سفر و سابقه ی منحوس کشورهای غربی خصوصا انگلیس اشاره نمود و بر شناسایی هر چه بیشتر فریب ها و مکر های این روباه پیر تاکید کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سید عبد الجواد شمس الدین در ابتدای سخنان خود با مهم دانست سفر رییس جمهوری به سازمان ملل ، افزود : جای تعجب دارد که این کشورها دلشان به حال ایران بسوزد و بخواهند قدمی برای پیشرفت کشور بردارند ، انگلیس جنایتکاری که دستش در طول تاریخ به خون افراد زیادی آلوده است حق ندارد در خصوص حقوق بشر صحبت کند و جمهوری اسلامی ایران را ناقض آن بداند.
وی همچنین اضافه کرد : تمام تروریست های در حال حاضر با حمایت همین کشور ها به وجود آمده اند و آلوده بودن انگلیس برای همگان بدیعی و اثبات شده است ، این استعمار پیر در حد و قواره ای نیست که برای ایران خط و نشان بکشد و حق ندارند ایران را به دفاع از تروریست متهم کند.
امام جمعه انزلی با بیان اینکه برنامه ریزان باید دقت کنند که شان و منزلت رئیس جمهوری ایران حفظ شود تاکید کرد : خوش آیند ملت نیست که رئیس جمهورش با مقام انگلیسی دیدار کند و بعد دیدار شاهد سخنان بی شرمانه ی از سوی مقام مذکور باشد .
شمس الدین همچنین در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد : برنامه ریزان دچار جو زدگی نشوند و فکر نکنند ملاقات با هر کسی باعث بالا بردن شان مقام مسئول ایرانی میشود ، همین که مسئولان ما در صحنه های بین المللی حضور پیدا میکنند باعث فخر و توجه بیشتر رسانه ها شده و اشخاص به جد نتایج و سخنان مطرح شده را پیگیری می کنند و در آخر نیز می خواهم کاری کنیم که این جایگاه و مقام و منزلت محفوظ بماند .

Share