کناره‌گیری موسوی از مسابقات جهانی و مخالفت فدراسیون

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدافع عنوان بهترین دفاع روی تور جهان، در آستانه سفر به لهستان گفت: خیلی خسته هستم و نیاز به ریکاوری یک‌ماهه دارم اما با استعفایم از تیم ملی موافقت نشده است. سید محمد موسوی در آستانه مسابقات جهانی ۲۰۱۴ والیبال اظهار کرد: متاسفانه اصلا شرایط خوبی ندارم. تمام آسیب […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدافع عنوان بهترین دفاع روی تور جهان، در آستانه سفر به لهستان گفت: خیلی خسته هستم و نیاز به ریکاوری یک‌ماهه دارم اما با استعفایم از تیم ملی موافقت نشده است.

moosaviسید محمد موسوی در آستانه مسابقات جهانی ۲۰۱۴ والیبال اظهار کرد: متاسفانه اصلا شرایط خوبی ندارم. تمام آسیب دیدگی های طول زندگی ام در این برهه بیرون زده است. واقعا زمانی نیاز دارم که به این دردها رسیدگی کنم. من الان فقط روی آسیب دیدگی ها سرپوش می گذارم. زمان لازم داریم تا آن ها را درمان کنم ولی متاسفانه نه این زمان را داریم و نه به ما این زمان را می دهند. فدراسیون هم حق دارد. مسابقات مهمی پیش رو داریم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره درگیری با فرهاد قائمی در اردوی آمریکا گفت: با فرهاد قائمی در جریان مسابقه بحثمان شد. این موضوع در جریان مسابقه طبیعی است. اما این بار چون تصاویر از تلویزیون پخش می شد شاید ابعاد بیشتری پیدا کرد. شب هم که در اتوبوس نشسته بودیم، هیچ مشکلی نبود. اصلا قهر یا عصبانی نشدیم. درباره یکسری مسائل فنی حرف زدیم. اصلا از این ماجرا دلگیر نیستم.

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: آسیب دیدگی ها به ویژه در مچ پایم خیلی اذیتم می کند. حالا باید ام آر آی هم بگیرم. من قبلا با کواچ و داورزنی هم صحبت کردم که در صورت امکان برای مسابقات جهانی به من استراحت بدهند. یکجورایی استعفا دادم ولی متاسفانه با این تصمیم موافقت نشده است. مردم از من یک انتظاری دارند که همیشه خوب باشم. اما الان می دانم که نمی توانم موسوی همیشگی باشم. دوست ندارم وجهه ام پیش مردم خراب شود. اصلا ترسو نیستم که بگویم نمی خواهم بروم مسابقات جهانی، بلکه شرایط خوبی ندارم. فکرم درگیر مسایل خصوصی خودم هم هست. آسیب دیدگی هم دارم. شاید با استراحت می توانستم برای بازی های آسیایی به شرایط ایده آل برگردم. اگر این مسابقات را نمی‌رفتم و ریکاوری می کردم برای مسابقات جهانی می توانستم بهتر شوم.

موسوی تاکید کرد: واقعا حداقل یک ماه زمان نیاز دارم تا دوباره به شرایط خوب برگردم. حداقل سه روز باید بخوابم. هر شب ساعت ۳ بامداد می خوابم. ساعت ۷ صبح هم بیدار می شوم. دیگر نمی توانم بخوابم. ساعت برنامه هایم برهم ریخته است. این شرایط برای سایر بازیکنان هم هست اما نمی دانم چرا برای من سخت تر است.

بهترین مدافع روی تور والیبال لیگ جهانی با تشکر از ابراز محبت مردم گفت: واقعا پیام های محبت آمیز مردم به من انگیزه زیادی می دهد. اما یکجا بالاخره آدم کم می آورد. آدم از فولاد نیست. از نظر ذهنی و بدنی تحت فشار هستم. نمی خواستم این موضوع را رسانه ای هم کنم. نمی خواهم پس فردا کسی از من توقع داشته باشند. البته نباید از تیم ملی والیبال مثل لیگ جهانی انتظار داشته باشند. تیم در شرایط خوبی نیست. همه خسته هستند و الان این داستان به اوج خود رسیده است.

وی یادآور شد: برای تمام تیم های جهان لیگ جهانی مسابقه ای است برای آمادگی تیم ها و بازیکنان برای رقابت های بزرگتر اما در ایران شرایط اینگونه نیست. در لیگ جهانی ما تنها اولین مسابقه را باخته بودیم که هجمه انتقادها شروع شد. روسیه تا نزدیک مسابقات فینال اصلا تیم اصلی خود را به میدان نیاورد. در لیگ جهانی بیشتر برای پاداش بازی می کنند. مسابقات جهانی مهمتر است. اگر همه تیم ها ۱۰۰ درصد توان خود را می گذارند، ما باید ۱۵۰ درصد توان خود را به کار ببندیم. این موضوع موجب خستگی بازیکنان ایران می شود.

موسوی با اشاره به اردوی تدارکاتی در آمریکا گفت: از مقابل هتل خود در ایران تا محل اقامت در آمریکا حدود ۳۷ ساعت در سفر بودیم. ۲۱ ساعت در پرواز بودیم. همه این موارد ما را خسته می کند. من اصلا اهل بهانه نیستم. اگر به یاد داشته باشید، همیشه در تمام مسابقات من تنها کسی بودم که گفتم ما می بریم. باید پیروز شویم. الان اما شرایطم خیلی بد است. امیدوارم در جو مسابقات شرایط تیم بهتر شود. قطعا چند درصد آمادگی تیم بهتر می شود. متاسفانه الان آمادگی ما از ۸۰ درصد کمتر است. در ورزش چیزی قابل پیش بینی نیست. ما روی کاغذ شانس زیای نداریم.

دانا/

Share