تغییرات جدید در داماش گیلان

نظرمحمدی از داماش خداحافظی کرد !

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، مجتبی خورشیدی که سابقه سرمربیگری پاس همدان در فصل گذشته را در کارنامه خود دارد، نظاره گر تمرین امروز داماش گیلان بود و شنیده ها نیز از احتمال انتخاب وی به عنوان سرمربی داماش گیلان حکایت دارد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، مجتبی خورشیدی که سابقه سرمربیگری پاس همدان در فصل گذشته را در کارنامه خود دارد، نظاره گر تمرین امروز داماش گیلان بود و شنیده ها نیز از احتمال انتخاب وی به عنوان سرمربی داماش گیلان حکایت دارد!damash

تیم تحت هدایت خورشیدی ۴۳ ساله در فصل گذشته، تا هفته دوازدهم لیگ دسته اول تنها ۱۴ امتیاز اندوخته بود و در رده یازدهم جدول سیزده تیمی گروه “ب” قرار داشت که به دنبال نتایج ضعیف پاس همدان، خورشیدی از سمت خود استعفا و مدیریت باشگاه پاس نیز با آن موافقت می کند.

 این خبر در آستانه رقابت های لیگ یک در حالی مطرح می شود که هفته گذشته قرارداد علی نظرمحمدی به عنوان سرمربی داماش گیلان در هیات فوتبال استان گیلان ثبت شده بود! نظرمحمدی که طی سه ماه گذشته بدون دریافتی و با کمترین امکانات و ابزار عهده دار مسئولیت فنی تیم بود، به دنبال حضور خورشیدی طی نامه ای که خطاب به مسئولین استانی و هواداران داماش است از مردم خداحافظی کرد. در بخشی از این نامه وی دلیل خداحافظی اش را به نوعی دخالت امیر عابدینی در کار خود دانست. متن نامه بدین شرح است:

 نامه خداحافظی علی نظرمحمدی برای مسئولین استان و هواداران خونگرم و با معرفت داماش شهر باران:

بعد از سه ماه تلاش های شبانه روزی برای زنده نگه داشتن تیم فوتبال داماش با همه ناملایمات و کمبودهای موجود که تقریبا همه استان اشراف داشتن موفق به جمع آوری جوانان مستعد و با اخلاق شدم و خم به ابرو نیاوردم اما مدیریت باشگاه دیگر تمایل به همکاری با بنده را نداشتند چون بنده می خواستم امسال در کارم مستقل عمل کنم و کردم.

بنده سرباز شهرم بودم، هستم و خواهم ماند. هدفم فقط خدمت به ورزش شهرم بود. از همه آنهایی که تا امروز تیم داماش را حمایت کردند ممنون و سپاسگزارم و دستشان را به گرمی میفشارم./وارش اسپرت

Share