داماش با شش غایب، چهار خروجی و بدون ورودی!

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  سایپا و داماش در ورزشگاه دکتر شریعتی کرج نخستین بازی خود در دور برگشت لیگ سیزدهم را برگزار خواهند کرد. دو تیمی که در شرایطی مشابه رو در روی هم قرار خواهند گرفت. هر دو تیم در جدول همسایه هم هستند و هر دو هم در تعطیلات نیم فصل […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  سایپا و داماش در ورزشگاه دکتر شریعتی کرج نخستین بازی خود در دور برگشت لیگ سیزدهم را برگزار خواهند کرد. دو تیمی که در شرایطی مشابه رو در روی هم قرار خواهند گرفت. هر دو تیم در جدول همسایه هم هستند و هر دو هم در تعطیلات نیم فصل بازیکنان خروجی شان بیشتر از ورودی بود. سایپا اما به دلیل یارگیری مطلوب در ابتدای فصل شرایط بهتری نسبت به حریف شمالی اش دارد. سایپا به نوعی گربه سیاه رشتی ها هم هست و بیشترین برد را در برابر داماش کسب نموده است.

246281_heroa

فیرات، غایب بزرگ سایپا
سایپا را باید یکی از باثبات ترین تیمهای ده سال اخیر لیگ برتر دانست. آنها یک بار قهرمان ایران شده اند و همیشه توانسته اند یک روند ثابت و منظمی را دنبال نمایند. انگین فیرات مربی ترک – آلمانی سایپا روز آدینه به دلیل اخراج در بازی مقابل صبا نمی تواند روی نیمکت بنشیند و به جز آن کرجی ها محروم و مصدوم دیگری ندارند. سایپا با ۲۳ امتیاز که از ۶ برد، ۵ تساوی و چهار باخت بدست آورده در رده هفتم جدول قرار دارد. بهترین گلزن این تیم سجاد شهباززاده با هفت گل زده است و امید اول این تیم برای گلزنی در بازی آدینه می باشد.
سایپا در تعطیلات نیم فصل بیش از شش بازیکن را از لیستش خارج کرده که مهمترین شان کیانوش رحمتی، مهدی ثابتی و میلاد نصرتی است و تنها بازیکن سرشناش ورودی اش زینال خیری می باشد. آنها در آخرین بازی دور رفت توانستند در یک بازی پر حرف و حدیث دار دو بر یک صبا را شکست دهند تا موجبات اخراج حاجی مایلی را فراهم نمایند. کرجی ها پیش از بازی با داماش در تعطیلات یک بازی دوستانه برابر نفت تهران برگزار کرده بودند که با نتیجه صفر بر صفر خاتمه یافت.
داماش، زخم خورده اما امیدوار
داماش با چهار برد، هفت تساوی و چهار باخت با کسر یک امتیازی که از آنها کم شد با هجده امتیاز، سایه به سایه سایپا در رده هشتم جا خوش نموده اند. رشتی ها در تعطیلات نیم فصل یک رکورد منحصر به فرد از خود به جای گذاشتند: آنها تنها تیمی در بین شانزده تیم لیگ برتر بودند که چهار خروجی داشتند و حتا یک نفر هم نتوانستند جذب نمایند. از داماش بوبکر کبه، داسیلوا، جهنگیر عسگری و محمد آبشک جدا شدند و اگر به این لیست اضافه کنیم یک جای خالی باقی مانده از ابتدای فصل را، آن وقت متوجه خواهیم شد که دست افشین ناظمی از لحاظ نفرات تا چه حد بسته است. حالا البته هنوز غمش مانده است! چرا که رشتی ها در برابر سایپا به دلیل محرومیت نمی توانند از وجود هادی سهرابی و رسول سروش نیا استفاده نمایند و کاپیتان مهدوی، میلاد فراهانی و مسعود حسن زاده را هم به سبب مصدومیت در خدمت نخواهند داشت.
بهترین گلزن رشتی ها مسعود حسن زاده و امین متوسل زاده با چهار گل هستند که حالا خیال سایپا از بابت عدم حضور یکی از آنها راحت است. داماش آخرین بازی دور رفتش را در برابر مس با نتیجه یک بر یک خاتمه داد و حالا پس از شنیدن اخبار سینوسی متفاوت از اوضاع تیمشان می خواهند با کسب یک نتیجه خوب کمی از فشار روحی پیرامون باشگاه بکاهند. طبق آخرین اخبار رسیده از داماش ظاهرا قرار است دوباره آن تزریق مالی که از سوی قوه قضاییه به داماش می شد از سر گرفته شود و روز دوشنبه با حضور در وزیر جدید ورزش در مورد سرنوشتش تصمیم گیری شود.
پیش گویی
نتیجه بازی رفت در رشت در حالی که سایپا تا آخرین لحظات بازی با تک گل سجاد شهباززاده ار داماش پیش بود، با گل دقایق آخر علی رضا نظیف کار به تساوی ۱-۱ انجامید. اما در کرج داستان متفاوت است. نه باشگاه پولی برای اعزم هوادار برای داماش دارد تا این تیم بتواند از حمایت آنها بهره ببرند و نه سایپا آن تیم ناهماهنگ ابتدای فصل است. برد سایپا معقولانه به نظر می رسد و تساوی نتیجه ای ایده آل برای رشتی ها خواهد بود. البته آن داستان توپ گرد و زمین گرد را هم باید انتهایش اضافه کنیم.
منبع/گل
Share