فرمانده سپاه ناحیه فومن

رونمایی از تمثال چهار مادر سه شهید و پیاده‌روی خانوادگی در فومن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرهنگ علی توشه عصر روز یکشنبه ۳۰ شهریور در نشست خبری بمناسبت هفته دفاع مقدس با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: حمله رژیم بعثی به کشور ما از قبل برنامه‌ریزی شده بود. وی با بیان اینکه عراق از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرهنگ علی توشه عصر روز یکشنبه ۳۰ شهریور در نشست خبری بمناسبت هفته دفاع مقدس با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: حمله رژیم بعثی به کشور ما از قبل برنامه‌ریزی شده بود.

فرمانده سپاه (4)

وی با بیان اینکه عراق از سه جبهه شمالی، میانی و جنوبی به کشور ما حمله کرده بود، تصریح کرد: عراق جنگ تمام عیار را علیه ایران آغاز کرد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره بر اینکه دشمن بعثی از قبل تمام معادلات در زمینه نبرد با مردم ایران را پیش‌بینی کرده بود، خاطرنشان کرد:  دفاع مقدس برخاسته از روح ایرانیان بود.

سرهنگ توشه اضافه کرد: این حس آزادی‌خواهی و ولایت‌مداری بود که موجب برهم زدن تمام معادلات دشمن و ایجاد یک ایدئولوژی جدید در دنیا شد.

وی به دستاوردهای جنگ هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: ما در جنگ آموختیم به خود تکیه کنیم که این حادثه عظیم در یاد ملت ایران می‌ماند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن اتحاد ملی را مقدمه خلق تمدن اسلامی دانست و یادآور شد: تمدن اسلامی مقدمه ظهور صاحب‌الزمان (عج) است.

وی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی استکبار خاطرنشان کرد: در مقابله با تحریم‌های اقتصادی تکیه بر دشمن داشتن ۱۰۰ درصد اشتباه است.

وی نقش ولایت را در اتحاد کشور مهم دانست و متذکر شد: ولایت فقیه نعمت بی‌بدیلی است که کشورهای منطقه از داشتن آن بی‌بهره هستند.

وی با اشاره به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و  مدیریت جهادی اظهار کرد: مدیران مدیریت جهادی را در پیش گیرند و مدیری خوب است که در مواقع بحران عملکرد خود را به خوبی نشان دهد.

وی با اشاره به تغییر در نظم جهانی، تصریح کرد: آمریکا که دنیا را دهکده و خود را کدخدا می‌دانست که با پیروزی انقلاب اسلامی این نظم تغییر یافته است.

توشه با اشاره به اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی استکبار خاطرنشان کرد: سپاه اسلام با شکستن دیوارهای موشکی صهیونیست ، ضعف آنها را به جهانیان نشان داد.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم تا منازل ما هم پیش آمده است، تصریح کرد: اگر غفلت کنیم پیامدهای بسیار سنگینی خواهد داشت که فروپاشی بنیان خانواده و بی‌قید و بند مردم به‌ویژه جوانان از جمله آنها است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه دشمنان ما به دنبال تغییر در فرهنگ‌های ما هستند، خاطرنشان کرد: آنها قصد دارند بلوغ را در جوانان تسریع بخشند و بین اقوام‌های ایرانی و اسلامی تفرقه‌افکنی کنند.

فرمانده سپاه (1)

وی از برگزاری بالغ بر ۱۰۰ طرح در هفته دفاع مقدس خبر داد و یادآور شد: امسال از سوی سپاه ناحیه فومن برنامه‌های نوینی در سطح شهر اجرا می‌شود.

به گفته توشه، رونمایی از تمثال چهار مادر سه شهید و پیاده‌روی خانوادگی شهرستانی از جمله برنامه‌های سپاه در فومن است.

وی از برگزاری مراسم بزرگداشت پدران و مادران مرحوم شهدا خبر داد و گفت: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری رژه موتوری، یادواره شهدا و آذین‌بندی شهر و  … از دیگر برنامه‌های سپاه در هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به وجود دو شهید گمنام در ماسوله گفت: اربعین شهدای جاویدالاثر مدفون در ماسوله همزمان با یادواره آن دو شهید برگزار می‌شود.

وی از افتتاح مهد کودک قرآنی و درمانگاه سپاه در فومن خبر داد و یادآور شد: درمانگاه سپاه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان در هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود.

Share