کاروان آرامش و امید در شهرستان رودبار به راه افتاد

افتتاح فرستنده دیجیتال و چندین پروژه خدماتی در منجیل +تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در اولین روز از گرامیداشت هفته دولت، فرماندار و مدیران شهرستان رودبار در غالب کاروان آرامش و امید ابتدا با حضور در دفتر امام جمعه این شهر نخستین روز از هفته دولت را گرامی داشتند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در اولین روز از گرامیداشت هفته دولت، فرماندار و مدیران شهرستان رودبار در غالب کاروان آرامش و امید ابتدا با حضور در دفتر امام جمعه این شهر نخستین روز از هفته دولت را گرامی داشتند.
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رودبار،در این دیدار حجت الاسلام داودی امام جمعه شهر رودبار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید رجایی و باهنر در توصیه ای به مدیران شهرستان رودبار، زندگی شهید رجایی و باهنر را زندگی برمبنای اسلام و دین و الگویی برای همه مدیران دانست.
وی در ادامه از مدیران شهرستان خواست تا مطالبات به حق و خواسته مردم را پیگیری و خدمات دولت را به مردم نشان دهند.
در ادمه این دیدار سید محمد احمدی فرماندار رودبار که با جمع زیادی از مدیران شهرستان در دفتر امام جمعه شهر رودبار حضور یافته بود از شهید رجایی و باهنر به عنوان دو یار صدیق امام راحل نام برد که در مدت کوتاه مدیریت خود خدمات شایانی به جمهوری اسلامی کردند،وی هفته دولت را فرصت مغتنمی برای تبین خدمات دولتمردان به مردم دانست.
فرماندار رودبار پروژه های قابل افتتاح شهرستان در هفته دولت امسال را ۶۸ پروژه به ارزش بیش از ۳۶ میلیارد تومان نام برد که برای ۱۹۲ نفر در شهرستان رودبار فرصت شغلی ایجاد کرده است.
شایان ذکر است بعد از این دیدار، کاروان آرامش و امید جهت افتتاح آسفالت راه کلشتر به رودبار به طول سه کیلومتر و اعتبار ۳۸۷ میلیون تومان با حضور فرماندار، امام جمعه و روسای ادارات به راه افتاد. گلباران مزار شهدای منطقه تکلیم رودبار از دیگر برنامه های کاروان آرامش و امید در شهرستان رودبار بود.
همچنین  فرستنده دیجیتال صدا و سیما در شهر منجیل باحضور شهردار , امام جمعه شهر و فرماندار افتتاح و به بهره برداری رسید.

بهره برداری از پروژه های آسفالت معابر شهر منجیل و ارتقاء روشنایی سطح شهرکه توسط شهرداری انجام شده بود از دیگر برنامه ها در اولین روز از هفته دولت بود.
علی اکبر پورعلی شهردار منجیل در خصوص چگونگی اجرای این پروژه ها در هفته دولت به خبرنگار دیارمیرزا گفت: این پروژه ها در چهار محور و با اعتبار دو میلیارد و ۸۵ میلیون ریال از محل منابع دولتی و تملک استانی و در آمدهای عمومی شهرداری انجام شده است.
پورعلی به نهضت آسفالت در منطقه شهرک ایثارگران و کوی فرهنگیان منجیل نیز اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای مبلمان شهری منجیل کارهای بسیار خوبی توسط شورای اسلامی و شهرداری با اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیون ریال در این شهر انجام شده است که از جمله آنها ایجاد و توسعه فضای سبز و بهسازی پارک شهر،اجرای سنگ فرش و وضو خانه و آبخوری و سرویس بهداشتی و نمازخانه به میزان ۵۰۰ میلیون ریال است.

پورعلی افزود: طراحی و اجرای آب نما و باغ صخره ای در دو نقطه شهر به میزن ۲۰۰ میلیون ریال از محل در آمد های عمومی شهرداری نیز از جمله این کارهاست.

manjl manjl (1) manjl (2) manjl (4) manjl (5) manjl (7) manjl (8) manjl (9) 22 23

Share