آسفالت محور ماسال –گیلوان به بهره برداری رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در چهارمین روز از هفته دولت آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور ماسال به گیلوان با حضور مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی گیلان وجمعی از مسئولین محلی به بهره برداری رسید. به گزارش روابط عمومی راه و شهرسازی گیلان مهندس نازک کار مدیر ساخت و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در چهارمین روز از هفته دولت آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور ماسال به گیلوان با حضور مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی گیلان وجمعی از مسئولین محلی به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی راه و شهرسازی گیلان مهندس نازک کار مدیر ساخت و توسعه راههای گیلان در مراسم افتتاح این طرح گفت: طول جاده ماسال به گیلوان خلخال ۵۰ کیلومتر است که ۴۲ کیلومتر از آن در حوزه شهرستان ماسال و مابقی آن در حوزه شهرستان خلخال قرار دارد.
وی تصریح کرد:ازمجموع طول این محور در حوزه استحفاظی راه وشهرسازی ماسال،۱۶کیلومتر آن خاکی بوده که امروز با افتتاح این۱۰ کیلومتر تنها ۶ کیلومتر باقی خواهد ماند که به زودی تکمیل خواهد شد.
مهندس نازک کار هزینه اجرای این طرح را بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال عنوان کرد وگفت: این پروژه به عنوان راه ارتباطی شهرستان ماسال به استان اردبیل محسوب می شود که دارای قابلیتهای گردشگری وتوریستی است وبا اجرای آن ۱۵۰۰ خانوار روستایی از نعمت راه ارتباطی مناسب وایمن بهره مند شدند.
گفتنی است شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن ،دارای ۵/۴۱۲ کیلومتر راه است که از این میزان ۳۹۱ کیلومتر در روستاها واقع شده است وشاخص بهره مندی آسفالت راه روستایی درماسال ۴۸ درصد می باشد.
1 4

Share