با حضور استاندار

همایش تجلیل از خبرنگاران گیلانی برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،همایش تجلیل از خبرنگاران گیلانی با حضور استاندار صبح امروز برگزار شد .

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،همایش تجلیل از خبرنگاران گیلانی با حضور استاندار صبح امروز برگزار شد .

دکتر محمد علی نجفی صبح امروز درهمایش تجلیل از خبرنگاران استان ؛ که در مجتمع خاتم الانبیاء رشت برگزار شد ضمن قدردانی از تلاش تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه ، خبرنگاری را حرفه ای سخت و پرمسئولیت در کنار زیبایی ها دانست و افزود : خبرنگاران متعهد و آزاده که صادقانه می اندیشند و حقیقت را به رشته تحریر در می آورند نقش مؤثرو تأثیرگذاری در توسعه و شکوفایی کشور ایفاء میکنند .
IMG_7782

استاندار گیلان نقش رسانه را در ایجاد ارتباط دوسویه بین مردم و دولت بسیار مؤثر دانست و افزود : رسانه ها از یک سو می توانند اطلاعات صحیح را به جامعه عرضه کرده و باعث آگاهی و تعالی جامعه شوند و همچنین می توانند واسطه بسیار خوبی بین مردم و دولت باشند .

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به عدم وجود احزاب فراگیر و فعال در جامعه اظهار داشت : باتوجه به اینکه در خصوص نقش موثر احزاب با اندیشه های مختلف با خلاء مواجعه هستیم وظیفه شما اصحاب قلم در این بخش بیشتر است .

وی تصریح کرد : در آستانه سالروز استقرار دولت تدبیر و امید در بیست و چهارم مرداد از همه رسانه ها برای توسعه و پیشرفت گیلان ، تقویت فرهنگ و اقتصاد یاری می طلبیم .

وی به اقدامات ارزشمند صورت گرفته در دولت تدبیر و امید در عرصه های مختلف اظهار داشت : دولت در مهار تورم بسیار موفق عمل کرده و باتوجه به اقدامات صورت گرفته امیدوارهستیم تا پایان سال به رونق اقتصادی نیز دست یابیم .

استاندار گیلان از کسب رتبه نخست استان در بهبود فضای کسب و کار خبرداد و افزود : براساس آخرین پایش صورت گرفته توسط مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ، گیلان موفق به کسب رتبه نخست در بهبود محیط کسب و کار گردید .
IMG_7786استاندار گیلان تأکید کرد : باید دست به دست هم دهیم و با اتحاد و همدلی فضای آرامش خوبی که به کمک شما در استان ایجاد گردیده را تقویت کنیم .

نماینده عالی دولت در گیلان فرهنگ را زیربنا و اساس کارها دانست و افزود : ایجاد اقتصاد پویا و اشتغال موفق از جمله اولویت هایی بشمار می رود که باید با تمام توان درجهت تحقق این مهم تلاش کنیم .

استاندار گیلان از تشکیل کارگروه حمایت از تولید و صنعت در استان خبرداد و افزود : به دلیل تورم بالا در سالهای ۹۱و ۹۲ و رشد ۴ برابری ارز متأسفانه واحدهای تولیدی و صنعتی استان متحمل فشار زیادی شدند و نیازمند کمک می باشند که تشکیل کارگروه حمایت از تولید می تواند نقش تاثیر گذاری را در حل مشکلات ایفاء کند .

دکتر نجفی با اشاره به اهمیت مدیریت پسماند و رعایت مسائل زیست محیطی براصلاح فرهنگ مدیریت پسماند در جامعه تأکید کرد .

وی با بیان اینکه تولید ۲ هزار تن پسماند رها شده در روز زیبنده استان نیست اظهارداشت : گیلانیان مردمانی با فرهنگ غنی می باشند که هرگز تحمل وجود زباله درکنار محل زندگیشان را نداشتند وبر همین اساس از شما میخواهم که در این زمینه فرهنگسازی کنید.

دکتر نجفی از راه اندازی سازمان عمران و سواحل در استان خبرداد و افزود : سواحل استان زیبنده مردمان خوب گیلان و گردشگران آن نیست و باید در جهت ساماندهی این بخش کوشا باشیم .

استاندار گیلان افزود : تأکید بنده همواره برپوشش کامل بیمه ای برای خبرنگاران است و استانداری گیلان نیزحمایت های لازم را در زمینه پرداخت مابه التفاوت بیمه تکمیلی این قشر بعمل خواهد آورد .

Share